Przykładowe rozwiązania z wykorzystaniem central telefonicznych Elmeg
- informacje ogólne o Elmeg
- możliwości rozbudowy central telefonicznych Elmeg
- dostępne moduły Elmeg
- funkcje głosowe w centralach telefonicznych Elmeg
- zintegrowana telefonia bezprzewodowa Elmeg DECT
- zaawansowana telefonia systemowa Elmeg
- system inteligentnego powiadamiania i sterowania zdarzeniami
- oprogramowanie central telefonicznych Elmeg ICT
- parametry techniczne – dostępne modele central telefonicznych ICT
- możliwe rozwiązania Elmeg
Przykład wykorzystania centrali telefonicznej Elmeg – 1
Centrala telefoniczna Elmeg umożliwia podłączenie zarówno tradycyjnych analogowych telefonów wewnętrznych np. (elmeg CA50), telefonów cyfrowych – systemowych (np. elmeg CS410, CS290), jak również prawie nieograniczonej liczby telefonów IP (działających w oparciu o protokół SIP), np. IP-S400 lub IP-S290 , podłączanych do sieci komputerowej (ethernet).
Wszystkie telefony w tej hybrydowej strukturze są równo uprawnione.
Przykład wykorzystania centrali telefonicznej Elmeg – 2
Centrale telefoniczne elmeg dzięki karcie VoIP/VPN z interfejsem ethernet mogą być łatwo sieciowane przy wykorzystaniu bezpiecznych tuneli VPN, z użyciem protokołu SIP.
Poniższy przykład ilustruje sieciowanie dwóch central telefonicznych w oddalonych biurach w Poznaniu i Wrocławiu oraz możliwość telepracy (pracowników pracujących poza biurami, posiadających telefony podłączone do centrali w Poznaniu). Istotną zaletą takiego rozwiązania jest jednolita numeracja wewnętrzna, równouprawnienie wszystkich telefonów, całkowita przezroczystość rozwiązania dla osób dzwoniących (klienci nie zdają sobie sprawy, że połączenie kierowane na jeden numer stacjonarny może być odebrane przez pracownika w Zakopanem, Gdańsku czy Poznaniu) oraz fakt, iż wszystkie połączenia w takiej strukturze są całkowicie bezpłatne.
Telefony wewnętrzne „zdalnych” pracowników mogą być telefonami IP, zwykłymi telefonami analogowymi podłączonymi do bramek VoIP lub po prostu soft-phonami (aplikacjami uruchomionymi na komputerze).
Przykład wykorzystania centrali telefonicznej Elmeg – 3
Centrala telefoniczna elmeg umożliwia realizację połączeń wychodzących poprzez najtańszego operatora (LCR), co prowadzi do znaczej redukcji kosztów. W szczególności połączenia wychodzące z telefonów wewnętrznych mogą być kierowane poprzez kartę VoIP do operatora VoIP, a np. faksy wysyłane poprzez linię ISDN. Do połączeń przychodzących od klientów wykorzystywana jest natomiast linia analogowa (POTS) z ogólnie znanym numerem telefonu.