Rozwiązania i usługi
Jesteśmy integratorem rozwiązań telekomunikacyjnych. Dostarczamy systemy konwergentne. Zapewniamy linie telefoniczne i łącza transmisji danych, wykonujemy sieci teleinformatyczne, instalujemy i programujemy centrale telefoniczne. Poznaj nasze rozwiązania i usługi.
Wirtualna centrala VoiceCloud 3.0

Wirtualna centrala telefoniczna to usługa, który pozwoli uniknąć zakupu i instalacji urządzenia w biurze, co z kolei wiąże się przeważnie z dużym, jednorazowym wydatkiem i koniecznością stałego utrzymywania i serwisowania sprzętu.
Nasze rozwiązanie idealnie sprawdza się zarówno dla małych, kilkuosobowych firm, gdzie pracownicy są poza biurem, jak i dla większych organizacji, gdzie wymagane są bardziej zaawansowane usługi Call Center czy integracja z systemem CRM.
[ więcej o centrali wirtualnej VoiceCloud 3.0 … ]
Instalacja i konfiguracja central telefonicznych

Zajmujemy się instalacją, konfiguracja i serwisem central telefonicznych oraz ich integracją ze strukturą IT. Centrala telefoniczna nie jest wiele warta bez jej odpowiedniego i przemyślanego zaprogramowania uwzględniającego specyficzne i indywidualne potrzeby każdego użytkownika.
[ więcej o instalacji i konfiguracji central telefonicznych … ]
Nagrania zapowiedzi głosowych

We współpracy z profesjonalnym studiem dźwiękowym i bankiem głosów RPM Sound&Voices oferujemy nagrania profesjonalnych zapowiedzi głosowych / powitań telefonicznych / komunikatów IVR i ich konfigurację w centrali telefonicznej.
[ więcej o nagraniach profesjonalnych zapowiedzi głosowych … ]
Muzyka do central telefonicznych

Oferujemy muzykę do central telefonicznych, która może stanowić tło do zapowiedzi głosowej lub umilić czas oczekiwania na połączenie z rozmówcą (tzw. music on hold).
[ więcej o muzyce central telefonicznych … ]
Serwis i stała opieka nad centralami telefonicznymi

Współczesne cyfrowe centrale telefoniczne mają bardzo duże możliwości diagnostyczne i często już wcześniej ostrzegają o nieprawidłowej pracy, dlatego warto je monitorować. Ponadto ich rozbudowane funkcje pozwalają na dostosowywanie ich pracy do aktualnych zmian w firmie. W związku z tym zachęcamy Państwa do skorzystania z naszej oferty stałej opieki serwisowej.
[ więcej o serwisie central telefonicznych… ]
Audyt, modernizacja i rozbudowa central telefonicznych

Niejednokrotnie uruchomienie nowych funkcjonalności lub dodatkowych usług nie musi wiązać się z wymianą całej centrali telefonicznej. Często wystarcza dodanie kolejnej karty rozszerzeń lub zewnętrznej bramy VoIP / GSM, jeśli pojemność centrali telefonicznej na to pozwala. Oferujemy usługi audytu i rozbudowy oraz relokacji central telefonicznych. Poznaj nasze rozwiązania i usługi w tym zakresie.
[ więcej o audycie i serwisie central telefonicznych… ]
Wirtualne Rozwiązania Telekomunikacyjne

Rozwiązania telekomunikacyjne w tzw. „chmurze” zyskują coraz większą popularność dzięki dużym możliwościom i jednocześnie niskim kosztom użytkowania.
W naszej ofercie proponujemy usługi wirtualnych central telefonicznych, automatycznych komunikatów głosowych oraz wirtualne rozwiązanie dla Call Center.
[ więcej o wirtualnych centralach telefonicznych… ]
Wirtualny faks – usługi Fax2Mail i Web2Fax

Usługa wirtualnego faksu umożliwia odbierania faksów na pocztę email oraz wysyłania faksów poprzez stronę www. Odbieraj i nadawaj faksy w dowolnym miejscu, bez łącza telefonicznego i urządzenia faksowego!
[ więcej o usłudze wirtualnego faksu … ]
Numery Infolinii 0801 oraz 0800

Rozpoznawalny numer infolinii 0801 lub 0800 jest doskonałym narzędziem sprawnej komunikacji klienta z Twoją firmą. Oferujemy infolinie różnego typu z dużym wachlarzem usług dodanych.
[ więcej o numerze infolinii dla Twojej firmy … ]
Przykładowe rozwiązania

Firma Promtel oferuje wiele możliwości konfiguracji central telefonicznych. Są to, między innymi numeracja DDI, integracja centrali telefonicznej z programem Outlook i systemami CRM, prezentacja osoby dzwoniącej na ekranie komputera, telefon komórkowy z funkcjonalnością telefonu wewnętrznego, przekierowanie połączeń w przypadku nieobecności w biurze, przekierowanie telefonu do recepcji, rejestrowanie połączeń przychodzących i wychodzących, itd.
[ więcej o przykładach rozwiązań konfiguracji central telefonicznych… ]