Serwis i stała opieka nad centralami telefonicznymi
- Stała umowa serwisowa – informacje ogólne
- Serwis Podstawowy
- Serwis Rozszerzony
- Serwis Platinum
- Serwis Indywidualny
- Zestawienie planów serwisowych
Centrala telefoniczna to urządzenie, które w każdej firmie musi działać stabilnie i niezawodnie przez cały czas. Awaria lub nieprawidłowa praca telefonów nawet przez niedługi okres to utrata kontaktu z klientami i często także utrata zysków.
Współczesne cyfrowe centrale telefoniczne mają bardzo duże możliwości diagnostyczne i często już wcześniej ostrzegają o nieprawidłowej pracy, dlatego warto je monitorować. Ponadto ich rozbudowane funkcje pozwalają na dostosowywanie ich pracy do aktualnych zmian w firmie. W związku z tym zachęcamy Państwa do skorzystania z naszej oferty stałej opieki serwisowej, która zapewni m.in.:
- ciągły monitoring pracy centrali (co może zapobiec nieprzewidzianym problemom)
- szybką pomoc (zdalną lub na miejscu) w przypadku awarii lub potrzeby zmian konfiguracji z gwarantowanym czasem reakcji,
- regularne raporty dotyczące zarejestrowanych przez centralę problemów z łączami telekomunikacyjnymi,
- dodatkowy rabat na usługi serwisowe oraz zakupiony sprzęt telekomunikacyjny.
Aby jak najlepiej dostosować zakres opieki do Państwa potrzeb z przyjemnością prezentujemy możliwe plany opieki serwisowej.
PROMOCJA ! Przy podpisaniu umowy na roczną opiekę serwisową oferujemy dodatkowy rabat 5% przy zakupie centrali lub dodatkowych modułów.
W razie zainteresowania zamówieniem opieki serwisowej dla Państwa infrastruktury telekomunikacyjnej prosimy o kontakt z naszym konsultantem.
SERWIS PODSTAWOWY:
Niezbędne minimum dla każdej firmy w opiece nad centralą telefoniczną i łączami telekomunikacyjnymi. Serwis podstawowy obejmuje opiekę na 1 serwerem telekomunikacyjnym w firmie zapewniając:
- HOTLINE – telefoniczne wsparcie w dni robocze w godz. 8-16
- comiesięczny raport na temat pracy centrali telefonicznej i łącz telekomunikacyjnych (informacja o występujących błędach i wskazania w przypadku ich wystąpienia)
- do 2 godzin w miesiącu zdalnej zmiany konfiguracji centrali lub serwisu
- 10% rabatu na odpłatne usługi serwisowe i 5% rabatu przy zakupie sprzętu
- konsultacje i doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów funkcjonowania systemu łączności, zakupu nowych urządzeń
- opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną nad sprzętem telekomunikacyjnym
- gwarantowany czas reakcji na zgłoszone problemy do 8 godzin roboczych
Opłata miesięczna netto:
189zł przy umowie na czas nieokreślony
150zł przy umowie na 24 miesiące
SERWIS ROZSZERZONY:
Najlepsza opcja serwisu dla większości firm. Obejmuje opiekę nad max. 3 serwerami telekomunikacyjnym w firmie i oddziałach zapewniając:
- HOTLINE – telefoniczne wsparcie w dni robocze w godz. 8-16
- comiesięczny raport na temat pracy każdej centrali telefonicznej i łącz telekomunikacyjnych (informacja o występujących błędach i wskazania w przypadku ich wystąpienia)
- do 4 godzin w miesiącu zdalnej konfiguracji i serwisu centrali
- 1 wizyta serwisowa/konserwacyjna w siedzibie głównej w kwartale
- comiesięczny raport połączeń z centrali głównej – mini-billing + statystyczne zestawienie połączeń wychodzących i przychodzących
- 15% rabatu na odpłatne usługi serwisowe i 8% rabatu przy zakupie sprzętu
- konsultacje i doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów funkcjonowania systemu łączności, zakupu nowych urządzeń
- opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną nad sprzętem telekomunikacyjnym
- gwarantowany czas reakcji na zgłoszone problemy do 5 godzin roboczych
- koordynację procesu usunięcia awarii u operatora
Opłata miesięczna netto:
385zł przy umowie na czas nieokreślony
340zł przy umowie na 24 miesiące
SERWIS PLATINUM:
Dla najbardziej wymagających klientów, dla których ciągłość pracy systemów telekomunikacyjnych ma krytyczne znaczenie, przygotowaliśmy Serwis Platinum, który obejmuje do 5 serwerów telekomunikacyjnych w firmie zapewniając:
- HOTLINE – telefoniczne wsparcie w dni robocze w godz. 8-20
- comiesięczny raport na temat pracy wszystkich central telefonicznych i łącz telekomunikacyjnych (informacja o występujących błędach i wskazania w przypadku ich wystąpienia)
- do 8 godzin w miesiącu zdalnej konfiguracji i serwisu central telefonicznych
- 1 wizyta serwisowa/konserwacyjna na miejscu w miesiącu
- comiesięczny raport połączeń ze wszystkich central – pełen billing + statystyczne zestawienie połączeń wychodzących i przychodzących
- 20% rabatu na odpłatne usługi serwisowe i 10% rabatu przy zakupie sprzętu
- konsultacje i doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów funkcjonowania systemu łączności, zakupu nowych urządzeń
- opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną nad sprzętem telekomunikacyjnym
- gwarantowany czas reakcji na zgłoszone problemy do 3 godzin roboczych
- koordynację procesu usunięcia awarii u operatora
- zabezpieczenie urządzeń zastępczych na czas naprawy
Opłata miesięczna netto:
680zł przy umowie na czas nieokreślony
590zł przy umowie na 24 miesiące
SERWIS INDYWIDUALNY:
Jak pizza Margherita – indywidualny dobór składników i indywidualna wycena.
ZESTAWIENIE PLANÓW SERWISOWYCH
Poniżej znajdą Państwo porównanie oferowanych planów serwisowych:
Zakres usług | Serwis Standardowy | Serwis Rozszerzony | Serwis Platinum |
---|---|---|---|
maksymalna liczba central telefonicznych | 1 | 1 | 2 |
hotline – telefoniczne wsparcie | + (pn-pt 8-16) | + (pn-pt 8-16) | + (pn-nie. 8-20) |
liczba godzin zdalnego serwisu | 2 | 4 | 8 |
planowe wizyty serwisowe/konserwacyjne w kwartale | – | 1 | 3 |
monitoring pracy centrali i łącz telekomunikacyjnych (raport) | + | + | + |
raport połączeń (billing + zestawienie statystyczne) | – | + (podstawowy | + (rozszerzony) |
rabat na usługi serwisowe | 10 % | 15 % | 20 % |
rabat na zakup sprzętu telekomunikacyjnego | 5 % | 8 % | 10 % |
konsultacje i doradztwo | + | + | + |
opieka gwarancyjna i pogwarancyjna | + | + | + |
gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie (w godzinach roboczych) | do 8 godzin | do 5 godzin | do 3 godzin |
koordynacja procesu usunięcia awarii u operatora telekomunikacyjnego | – | + | + |
zabezpieczenie urządzeń zastępczych na czas naprawy | – | – | + |
Abonament miesięczny (netto) umowa na 24 m-c | 150 PLN | 340 PLN | 590 PLN |
Abonament miesięczny (netto) umowa na czas nieokreślony | 189 PLN | 385 PLN | 680 PLN |