Modułowe centrale telefoniczne Elmeg ICT PABX
- informacje ogólne o Elmeg
- możliwości rozbudowy central telefonicznych Elmeg
- dostępne moduły Elmeg
- funkcje głosowe w centralach telefonicznych Elmeg
- zintegrowana telefonia bezprzewodowa Elmeg DECT
- zaawansowana telefonia systemowa Elmeg
- system inteligentnego powiadamiania i sterowania zdarzeniami
- oprogramowanie central telefonicznych Elmeg ICT
- parametry techniczne – dostępne modele central telefonicznych ICT
- możliwe rozwiązania Elmeg
ELMEG modułowe centrale telefoniczne ICT – informacje ogólne
Czemu polecamy centrale telefoniczne Elmeg..?
Centrale telefoniczne Elmeg wyznaczają nowe standardy w kierunku integracji telekomunikacji z IT małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Są to produkty o najwyższej jakości, niemieckiej precyzji, a jednocześnie bardzo konkurencyjne cenowo. Posiadają wiele zaawansowanych i unikalnych funkcji, których brakuje w dużo droższych centralach znanych producentów.
Ponadto centrale telefoniczne Elmeg ICT PABX ze swoją modularną architekturą potrafią zaspokoić nie tylko aktualne potrzeby firmy, ale także przyszłe funkcjonalności oczekiwane przez klientów. Funkcje takie jak: połączenia trójstronne, konsultacyjne, przekierowywanie połączeń, przejmowanie połączeń, grupowanie użytkowników w zespoły, centralna książka telefoniczna, funkcje hotelowe, integracja z siecią LAN i wiele innych zmieniają oblicze telekomunikacyjne firmy i czynią pracę bardziej wydajną.
Podstawowe cechy central telefonicznych elmeg ICT:
- modularna budowa pozwalająca na ciągła rozbudowę i zakup centrali telefonicznej w konfiguracji, która jest w danej chwili potrzebna
- obsługa łączy cyfrowych ISDN BRI (2B+D) oraz wielu numerów (MSN i DDI)
- obsługa traktu cyfrowego (30B+D)
- ISDN PRI – 30 linii cyfrowych (nawet do kilkuset numerów telefonów) – każdy telefon wewnętrzny lub grupa może mieć swój miejski numer telefoniczny
- obsługa miejskich linii analogowych (POTS)
- profesjonalna obsługa VoIP (Voice over IP) – taniej telefonii internetowej
- kierowanie połączeń wychodzących poprzez najtańszego operatora (m.in. w zależności od pory dnia) – funkcja LCR
- możliwość zdalnej konfiguracji centrali telefonicznej (również poza siecią lokalną poprzez bezpieczne połączenie VPN – z wykorzystaniem karty VoIP/VPN)
- funkcje obsługi połączeń znane z innych central telefonicznych, takie jak: przełączanie połączeń, przejmowanie połączeń, zawieszanie i połączenia oczekujące, obsługa telekonferencji, komunikatów i wiele innych…
- obsługa funkcji call-center (bez dodatkowych licencji) – tworzenie grup telefonów, ustalona obsługa połączeń przychodzących do grupy
- rozbudowane oprogramowanie Elmeg w języku polskim
- zintegrowany system telefonii bezprzewodowej DECT
Unikalne funkcje central telefonicznych Elmeg ICT, na które warto zwrócić uwagę:
- brak dodatkowego licencjonowania funkcji czy oprogramowania elmeg
- rozbudowane możliwości funkcji głosowych (zapowiedzi głosowych, skrzynek informacyjnych, komunikatów alarmowych, muzyki dla połączeń oczekujących)
- wbudowany serwer SIP (możliwość podłączenia dowolnej liczby telefonów wewnętrznych VoIP)
- liczne zaawansowane możliwości telefonów systemowych, w tym również systemowych telefonów bezprzewodowych DECT, szeroki wybór aparatów telefonicznych
- obsługa interfejsów TAPI, CAPI
- możliwość łatwej integracji centrali telefonicznej z systemami CRM lub aplikacjami (np. Outlook, Lotus Notes)
- możliwość wykorzystywania urządzeń systemowych nawet przy starej infrastrukturze kablowej (jedna para przewodów)