Infolinia o podwyższonej płatności 708x
- Czym jest infolinia Premium Rate ?
- Główne atuty infolinii 708x
- Informacje praktyczne
- Taryfikacja połączeń
- Usługi dodane dla infolinii
- Cennik usługi infolinii
Czym jest Infolinia Premium Rate 708x ? – informacje ogólne

Infolinia Premium Rate 708x to doskonała propozycja dla firm, które chcą zarabiać na połączeniach przychodzących poprzez świadczenie usług w kanale głosowym.
Przykładami najczęściej spotykanych usług na infoliniach o podwyższonej płatności 708x są:
– usługi ezoteryczne, wróżbiarskie, horoskopy itp.,
– różnego rodzaju call center, np. doradztwo prawne / podatkowe / kredytowe,
– posprzedażna obsługa klientów,
– usługi rozrywkowe (portale randkowe, konkursy itp.)
– systemy informacyjne (rozkłady jazdy, biuro numerów, pogoda)
Właściciel infolinii 708 sam decyduje o wysokości opłat dla osób dzwoniących, tym samym ustalając stawkę swojego zysku za każdą minutę połączenia. Do wyboru mamy wiele możliwości: począwszy od infolinii o niskiej odpłatności 0,29 zł netto za minutę rozmowy, aż do 6,25 zł netto. Od tych stawek oferujemy atrakcyjne warunki prowizyjne.
Główne atuty infolinii 708x
- Proste i szybkie uruchomienie usługi – nie ma potrzeby instalacji nowej linii telefonicznej, sprawdzania warunków technicznych itp. Połączenia z infolinii 708x są kierowane na wskazane przez Państwa numery telefonów stacjonarnych lub komórkowych,
- Dodatkowy zysk dla firmy – płatna dla Klientów infolinia może być dodatkowym zródłem przychodu i sposobem finansowania działalności wybranego działu w firmie, np. serwisu ,
- Połączenia Klientów mogą być przekierowane na dowolną liczbę numerów firmowych, także w różnych lokalizacjach,
- Atrakcyjne warunki prowizyjne
- 60 % z połączeń przychodzących wykonanych z telefonów stacjonarnych
- 40 % z połączeń przychodzących wykonanych z telefonów komórkowych Orange, T-Mobile, Plus oraz Play.
- Elastyczność infolinii – możliwe różne „zachowanie” infolinii (przekierowania i komunikaty głosowe) w zależności od pory dnia czy dnia tygodnia.,
- Obecne numery telefonów w Państwa firmie nie tracą swojej funkcjonalności – nadal można z nich nawiązywać i odbierać połączenia.
- Niskie koszty utrzymania – abonament miesięczny tylko 89,00 zł netto
- Możliwość dodzwonienia się na infolinię z większości sieci stacjonarnych i komórkowych (Orange, T-Mobile, Plus, Play).
Informacje praktyczne dotyczące infolinii premium
- Właściciel infolinii otrzymuje prowizję z ruchu przychodzącego – 60 % z połączeń przychodzących z tel. stacjonarnych i 40 % z połączeń z telefonów komórkowych Orange , T-Mobile, Plus oraz Play.
- Przekierowanie połączenia z infolinii na telefon stacjonarny kosztuje 4,9gr netto / min., a na telefon komórkowy – 19 gr netto za minutę.
- Klient ponosi opłatę za minutę połączenia w zależności od wybranego przez Państwa rodzaju infolinii 708x
- Firmę obowiązuje abonament miesięczny 89,00 zł netto miesięcznie.
Taryfikacja połączeń z infolinią 0708x
W zależności od wybranej infolinii 708 x osoba dzwoniąca może ponosić następujące koszty:
rodzaj infolinii | netto | brutto |
---|---|---|
708 1 | 0,29 zł | 0,36 zł |
708 2 | 1,05 zł | 1,29 zł |
708 3 | 1,69 zł | 2,08 zł |
708 4 | 2,10 zł | 2,58 zł |
708 5 | 3,00 zł | 3,69 zł |
708 6 | 3,46 zł | 4,26 zł |
708 7 | 4,00 zł | 4,92 zł |
708 8 | 6,25 zł | 7,69 zł |
Od powyższych kwot właścicielowi infolinii przysługuje prowizja.
Usługi dodane dla infolinii:
Zmiana numeru skojarzonego infolinii. Możliwa jest bezpłatna zmiana numeru na który przekierowany jest infolinia 0708x, a numer infolinii zawsze pozostaje taki sam. Klient może zdefiniować wiele numerów skojarzonych dla infolinii – w przypadku zajętości wcześniejszego numeru, połączenie z infolinii kierowane jest na kolejny skojarzony numer.
Usługa IVR. Usługa automatycznej zapowiedzi słownej (np. powitania), która pozwala po wybraniu odpowiedniego numeru połączyć się z odpowiednim działem lub wysłuchać nagranego komunikatu głosowego.
W cenie aktywacji usługi IVR dla infolinii jest nagranie profesjonalnego komunikatu głosowego (do 25s długości) przez zawodowego lektora. Przy większej liczbie komunikatów wycena indywidualna. Zapowiedzi mogą być wielopoziomowe i zmienne w zależności od pory dnia czy dnia tygodnia.
Voice mail. Usługa pozwalająca na nagranie zapytania dzwoniącego klienta w przypadku braku dostępności konsultanta (np. po godzinach pracy firmy), a następnie przesłanie nagrania wraz z datą, godziną i numer telefonu osoby dzwoniącej pod wskazany adres email.
Usługa IKR. Usługa inteligentnego kierowania rozmów – połączeń przychodzących zależnie od stref numeracyjnych. Klienci łączą się z odpowiednim działem lub odpowiednią siedzibą firmy.
Kolejkowanie połączeń. Każdy klient w momencie kiedy linie telefoniczne są zajęte otrzymuje informację w jakiej kolejności zostanie obsłużony. Funkcja ta zdecydowanie zapobiega irytacji klienta podczas oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Billing on-line. Bezpłatny całodobowy wgląd w ilość przychodzących rozmów oraz czasy połączeń. Pozwala to odpowiednio dostosować wewnętrzną organizację firmy do realnych potrzeb klienta oraz może być miarą skuteczności reklamy i działań marketingowych.
Rozszerzony raport połączeń – szczególowe zestawienie generowane raz w tygodniu zawierające informacje dotyczące średniego czasu oczekiwania osób dzwoniących na infolinię, liczby „porzuconych” połączeń oraz połączeń zrealizowanych na poszczególne numery podkładowe infolinii
[ czytaj więcej … ]
Cennik usług infolinii:
- aktywacja usługi 400zł netto przy umowie na czas określony 18 miesięcy.
(umowa na czas nieokreślony 1299 zł netto) - abonament miesięczny to tylko 89zł netto
Usługi dodatkowe dla infolinii (opłaty jednorazowe):
udostępnienie numeru diamentowego infolinii | 10000 zł netto |
udostępnienie numeru platynowego infolinii | 1499 zł netto |
udostępnienie numeru złotego infolinii | 699 zł netto |
udostępnienie numeru srebnego infolinii | 249 zł netto |
aktywacja usługi voice mail dla infolinii | 180 zł netto |
wdrożenie komunikatu głosowego IVR przygotowanego przez klienta | 180 zł netto |
aktywacja usługi kolejkowania połączeń | 79 zł netto |
Usługi dodatkowe dla infolinii (opłaty abonamentowe):
identyfikacja numeru dzwoniącego | 49 zł netto |
Rozszerzony raport połączeń | 49 zł netto |
Usługa IKR dla infolinii | 39 zł netto |
Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na Państwa pytania dotyczące usług infolinii.