Wirtualne Rozwiązanie Telekomunikacyjne dla Call Center:
- Opis usługi Cloud Call Center
- Dla kogo wirtualne rozwiązanie Call Center?
- Jak działa usługa w chmurze Call Center ?
- Główne przewagi Cloud Call Center
- Kompleksowość wirtualnego rozwiązania Call Center
- Funkcjonalnosci Cloud Call Center
- Oferta usługę wirtualną Call Center
Cloud.Call Center to innowacyjne call center wspierające procesy sprzedaży i umożliwiające monitorowanie pracy telemarketerów.
Cloud.Call Center tym różni się od tradycyjnego call center, że jest rozwiązaniem w pełni kompleksowym. Klient otrzymuje dostęp do nowoczesnej aplikacji, profesjonalne wsparcie oraz możliwość wykonywania połączeń w konkurencyjnych cenach. Największą zaletą jest brak konieczności instalacji infrastruktury i oprogramowania w siedzibie firmy lub instytucji, co diametralnie ogranicza koszt inwestycji.
Obsługa nie wymaga dużego zaangażowania ze strony klienta – cała odpowiedzialność za infrastrukturę leży bowiem po stronie dostawcy.
Jedyne czym klient musi dysponować, to komputer z dostępem do Internetu oraz telefony IP i zestawy słuchawkowe.
Jest to w pełni elastyczne rozwiązanie, które może być dostosowane do wymogów klienta, zgodnie z rosnącymi potrzebami przedsiębiorstwa.
Dla kogo wirtualne rozwiązanie Call Center
Wirtualna centrala telefoniczna z funkcjonalnością Cloud.Call Center jest rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy:
- chcą osiągnąć wyższy poziom sprzedaży, dzięki uruchomieniu nowych kanałów dystrybucji i dotarciu do większej liczby klientów,
- chcą mieć lepsze narzędzie kontroli telemarketerów poprzez możliwość ciągłego wglądu w ich pracę, a co za tym idzie niwelowania popełnianych przez nich błędów,
- w swojej działalności korzystają z telemarketingu,
- chcą mieć stały kontakt telefoniczny ze swoimi klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi oraz lepiej zarządzać tą komunikacją,
- chcą sprawniej zarządzać prowadzonymi przez siebie kampaniami sprzedażowymi, akcjami informacyjnymi i promocyjnymi czy procesami windykacyjnymi,
- poszukują nowych rozwiązań telekomunikacyjnych, zwalniających ich z obowiązków związanych z utrzymywaniem zaplecza i sprzętu,
- chcą zaoszczędzić na kosztach wynajmu powierzchni biurowych oraz usprawnić pracę telemarketerów dzięki umożliwieniu im pracy z dowolnego miejsca,
- chcą korzystać z nowoczesnego, w pełni dopasowanego do swoich potrzeb rozwiązania, które może być w każdej chwili rozbudowane na życzenie
Jak działa usługa w chmurze Call Center
Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań umożliwia wirtualne funkcjonowanie aplikacji. Oznacza to, że serwer mieści się poza siedzibą klienta, a nasi inżynierowie zapewniają jego pełną obsługę.
Główne przewagi Cloud Call Center
Korzystanie z Cloud Call Center pozwala zapobiec wielu trudnościom, jakie mogą przysparzać tradycyjne rozwiązania sprzętowo-programowe call center. Poniżej przedstawiamy przewagi naszej wirtualnej usługi Call Center:
Kompleksowość wirtualnego rozwiązania Call Center
Niewątpliwą przewagą wirtualnej centrali telefonicznej z funkcjonalnością Cloud Call Center nad podobnymi technologiami jest jego kompleksowość. Dowodem na to jest fakt, że wdrożenie tylko jednej aplikacji pozwala uzyskać pełen pakiet rozwiązań.
Funkcjonalności Cloud Call Center
Funkcjonalność usługi Cloud Call Center jest na bieżąco rozbudowywana, aby w jak największym stopniu spełniała oczekiwania naszych Abonentów, a kolejne jej aktualizacje dostarczane są bezpłatnie. Obecnie usługa Cloud Call Center posiada następujące funkcjonalności:
Obszar | Funkcjonalności |
---|---|
Nadzór i kontrola | • bieżąca obserwacja pracy agentów • możliwość podsłuchiwania rozmów oraz podpowiadania agentom • możliwość nagrywania rozmów prowadzonych przez agentów i ich magazynowania • możliwość odsłuchiwania rozmów • wgląd w statystyki z pracy agentów, w dokonane połączenia i nagrania • uzyskanie narzędzia ułatwiającego rozliczanie agentów z wykonanej pracy • możliwość doskonalenia pracy agentów • możliwość szczegółowej analizy danych, dowolnego ich zestawiania oraz zarządzania |
Budowanie wiedzy o kliencie (CRM) | • zarządzanie relacjami z klientem dzięki tworzeniu baz klientów i możliwości dodawania notatek • możliwość klasyfikowania klientów, tworzenia grup szczególnie zainteresowanych współpracą • tworzenie historii kontaktów z klientami (dokładne daty kontaktów, notatki) |
Zarządzanie działaniami | • tworzenie kampanii dostosowanych do indywidualnych potrzeb, dzięki możliwości określenia wielu ich parametrów • możliwość wprowadzania zmian do kampanii już istniejących • usprawnienie pracy i oszczędność czasu, dzięki możliwości kreowania skryptów rozmów oraz formularzy do wypełnienia przez agentów w momencie zbierania danych, czy samej rozmowy z klientem • możliwość korzystania z wcześniej zaprojektowanych formularzy, skryptów i zbiorów klasyfikatorów dzięki możliwości ich magazynowania • zamykanie kampanii, eksportowanie danych kampanii • przejrzystość efektów projektu • zwiększenie przejrzystości kampanii dzięki możliwości znakowania etapów sprzedaży, windykacji (tworzenie klasyfikatorów i przypisywanie ich do wybranych połączeń) • możliwość szczegółowej analizy danych, dowolnego ich zestawiania oraz zarządzania |
Zarządzanie trybem wydzwaniania | • Preview Dialing – agenci sami inicjują każdą kolejną rozmowę • Progressive Dialing – agenci sami inicjują pierwsze połączenie a następnie system samoistnie łączy ich z kolejnym numerem po zakończeniu poprzedniej rozmowy • Predictive Dialing – system samoistnie łączy agenta z kolejnym, już oczekującym na rozmowę klientem po zakończeniu poprzedniego połączenia |
Zarządzanie zespołem, komunikacja z pracownikami | • dostosowywanie liczby agentów i supervisorów do indywidualnych potrzeb • zarządzanie pracą dzięki możliwości przypisania agentów do danej kampanii • usystematyzowanie wiedzy o pracownikach dzięki możliwości tworzenia ich profili (załączanie krótkiego opisu, zdjęcia) • bezpośrednia komunikacja z pracownikami dzięki możliwości wysyłania wiadomości |
Pytania i konsultacje dotyczące Cloud Call Center
Usługa w chmurze Cloud Call Center jest rozszerzeniem usługi wirtualnej centrali telefonicznej Cloud.PBX. Zachęcamy do kontaktu z nami, co pozwoli na bliżenie Państwu funkcjonalności Cloud Call Center i przedstawienie oferty.
Zapewniamy możliwość bezpłatnego przetestowania usługi Cloud Call Center i zapoznania się w praktyce z jej zaletami.