Wirtualna centrala telefoniczna Cloud.PBX:
- Opis wirtualnej centrali telefonicznej
- Dla kogo wirtualna centrala telefoniczna?
- Jak działa Cloud.PBX?
- Funkcjonalności wirtualnej centrali telefonicznej
- Integracja – usługi dodatkowe dla wirutalnej centrali telefonicznej
- Cena usług wirtualnej centrali telefonicznej
Cloud.PBX to wirtualna centrala telefoniczna, obsługująca połączenia przychodzące i wychodzące oraz połączenia wewnątrz firmy, która swoimi możliwościami przewyższa funkcjonalność centrali stacjonarnej.
Cloud.PBX umożliwia uruchomienie własnego numeru lokalnego do obsługi klientów z terenu całego kraju, a także pozwala na zarządzanie połączeniami w przedsiębiorstwie.
Cloud.PBX nie wymaga żadnych instalacji u Klienta, a obsługę administracyjną zapewnia dostawca usługi.
Cloud.PBX różni się od tradycyjnej centrali tym, że:
- nie wymaga zakupu sprzętu i wyposażenia biura w dodatkową infrastrukturę telekomunikacyjną,
- centrala zarządzająca ruchem połączeń w firmie znajduje się poza siedzibą przedsiębiorstwa,
- łączy wielooddziałową firmę, umożliwiając darmowe rozmowy między jej oddziałami dzięki uruchomieniu skróconych numerów wewnętrznych,
- połączenia wychodzące poza centralę realizowane są przez tradycyjną sieć telefoniczną,
- połączenia wewnątrz centrali realizowane są przez łącza internetowe,
- usługa dodatkowa – E-Faks – umożliwia wysyłkę i odbiór faksów za pomocą panelu WWW, bądź poczty elektronicznej.
Dla kogo Wirtualna Centrala Telefoniczna ?
Wirtualna centrala telefoniczna jest dobrym rozwiązaniem dla firm, które:
- mają kilka rozproszonych geograficznie oddziałów,
- nie chcą ponosić wysokich kosztów zakupu i utrzymania sprzętu,
- chcą usprawnić komunikację wewnętrzną dzięki korzystaniu z numerów skróconych wewnątrz firmy,
- chcą mieć możliwość kontroli nad pracownikami oraz wszystkimi połączeniami,
- chcą usprawnić pracę, dzięki umożliwieniu wykonywania połączeń z telefonu IP lub komputera, z dowolnego miejsca, w którym dostępny jest Internet,
- chcą uzyskać dostęp do statystyk i bilingów wszystkich połączeń,
- chcą kontrolować koszty połączeń w całej organizacji, a także generować oszczędności,
- poszukują nowych, bardziej innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych, odciążających ich od obowiązków związanych z utrzymywaniem zaplecza i sprzętu
Jak działa Wirtualna Centrala Telefoniczna ?
Wirtualna centrala cloud.PBX działa na zasadzie tradycyjnej centrali telefonicznej – obsługuje połączenia przychodzące i wychodzące oraz połączenia wewnątrz firmy.
Cała odpowiedzialność za utrzymanie i administrację systemu leży po stronie dostawcy.
Pracownicy korzystają z telefonów VoIP lub komputera – mogą dzwonić z każdego miejsca, gdzie dostępny jest Internet. Nie jest wymagane budowanie infrastruktury kablowej ani łącz telefonicznych.
System jest w pełni skalowalny – liczbę podłączonych użytkowników można zwiększać zgodnie z zapotrzebowaniem. Ważną zaletą rozwiązania wirtualnej centrali telefonicznej jest możliwość bezproblemowego i natychmiastowego przeniesienia usługi w dowolne miejsce na świecie.
Funkcjonalności Wirtualnej Centrali Telefonicznej Cloud.PBX
Funkcjonalność usługi cloud.PBX jest na bieżąco rozbudowywana, aby w jak największym stopniu spełniała oczekiwania naszych Abonentów. Obecnie oferowana wirtualna centrala telefoniczna posiada następujące funkcjonalności:
Obszar | Funkcjonalności |
---|---|
Nadzór i kontrola użytkowników | • Nagrywanie oraz zapisywanie rozmów • Wgląd w statystyki połączeń w formie przejrzystych wykresów (liczba i czas trwania wykonanych i odebranych połączeń) • Wgląd w raporty danych z przeprowadzanych połączeń (np. liczba wykonanych połączeń, zarejestrowane nagrania) |
Koordynacja pracy użytkowników | • Tworzenie profili pracowników i przydzielanie im uprawnień – z poziomu jednego okienka • Zestawienie danych o wszystkich pracownikach w jednym miejscu • Dostosowanie liczby użytkowników do indywidualnych potrzeb • Możliwość przypisania użytkowników do grup o określonej nazwie i numerze telefonu • Definiowanie strategii wydzwaniania w ramach grupy: liniowo, losowo, karuzelowo oraz grupowo • Wydzwanianie liniowe – wykonanie połączenia na numer grupy skutkuje wydzwonieniem numerów przypisanych do grupy; wydzwanianie odbywa się w kolejności dodawania numerów do grupy • Wydzwanianie losowe – wykonanie połączenia na numer grupy skutkuje wydzwonieniem numerów przypisanych do grupy; wydzwanianie odbywa się w losowej kolejności • Wydzwanianie karuzelowe – wykonanie połączenia na numer grupy skutkuje wydzwonieniem numerów przypisanych do grupy; wydzwanianie odbywa się w kolejności dodawania numerów do grupy, przy czym przy każdym nowym połączeniu wydzwanianie rozpocznie się od numeru następnego po tym, który odebrał połączenie poprzednie • Wydzwanianie grupowe – wykonanie połączenia na numery grupy skutkuje wydzwonieniem numerów przypisanych do grupy; zostaną wydzwonione wszystkie numery jednocześnie • Zastosowanie numerów skróconych (DDI) do komunikacji wewnętrznej w firmie |
Kontrola kosztów | • Biling połączeń • Aktualny cennik • Limitowanie kwotowe ilości wykonywanych połączeń per użytkownik |
Zarządzanie danymi | • Eksport danych do programów MS Excel lub arkusza kalkulacyjnego pakietu OpenOffice.org • Zapis nagrań na dysku komputer |
Zarządzanie połączeniami | • Możliwość zdefiniowania per użytkownik tzw. czarnej listy, czyli listy frakcji, prefiksów bądź numerów telefonów, na które nie będzie można wykonać połączenia z systemu cloud.PBX • Definiowanie numeru jakim będzie prezentował się dany użytkownik przy wykonywaniu połączenia wychodzącego • Blokada prezentacji numeru • Ustawienie jednego z czterech rodzajów przekierowań połączeń przychodzących: bezwarunkowe, w przypadku braku odpowiedzi, w przypadku zajętości oraz w przypadku niedostępności; przekierowanie będzie wykonane na wskazany numer telefonu, bądź na pocztę głosową • Przekierowanie bezwarunkowe – przekazanie wszystkich połączeń przychodzących na numer użytkownika • Przekierowanie przy braku odpowiedzi – przekazanie połączeń przychodzących na numer użytkownika w przypadku nie odebrania połączenia • Przekierowanie przy zajętości – przekazanie połączeń przychodzących na numer użytkownika w przypadku, gdy jego linia jest zajęta • Przekierowanie przy nieosiągalności – przekazanie połączeń przychodzących na numer użytkownika w przypadku, gdy numer jest niedostępny, np. wyłączono telefon • Monitoring linii – umożliwia monitoring stanu linii telefonu oraz informowanie o nim na urządzeniach obsługujących tą funkcjonalność |
Funkcje dostępne dla użytkownika | • Wgląd w listę wykonanych i odebranych połączeń • Odsłuchiwanie nagrań własnych rozmów • Praca z dowolnego miejsca, w którym dostępny jest Internet • Ustawienie przekierowania na swoim numerze • Panel konfiguracyjny dla modułów sekretarskich Yealink • Wgrywanie i konfiguracja zapowiedzi głosowych • MOH – Music on hold |
Faksy | • Wysyłka i odbiór faksu za pośrednictwem faksu analogowego (po podłączeniu przez bramkę VoIP) • Wysyłka i odbiór faksu za pośrednictwem panelu WWW usługi • Przekazanie odebranego faksu na wskazany przez użytkownika adres e-mail • Pełna historia faksów odebranych i wysłanych • Możliwość zdefiniowania daty i godziny wysyłki faksu • Wysyłka faksu do wielu odbiorców |
Usługi dodatkowe Cloud.PBX – integracja
Wirtualna Centrala Telefoniczna Cloud.PBX może być w pełni zintegrowana z innymi systemami wirtualnymi:
Systemem automatycznych komunikatów głosowych – Cloud.IVR – system zapowiedzi głosowych, umożliwiający podwyższenie jakości obsługi klienta i przekazanie automatycznej informacji lub pokierowanie do odpowiedniego działu firmy.
Systemem dla Call-Center Cloud.CC – wirtualne call center, wspierające procesy sprzedaży i monitorowania pracy telemarketerów.
Systemem CRM – Cloud.CRM – system do zarządzania relacjami z klientami oraz skutecznego planowania i organizacji pracy
Cena usług Wirtualnych Central Telefonicznych Cloud.PBX – konsultacje
Cena usług Wirtualnej Centrali Telefonicznej Cloud.PBX zależy m.in. od ilości abonentów oraz długości trwania umowy. Zapraszamy do kontaktu z nami, co pozwoli na poznanie Państwa potrzeb i przygotowanie indywidualnie dopasowanej oferty.
Zapewniamy możliwość bezpłatnego przetestowania usługi Cloud.PBX i zapoznania się w praktyce z jej zaletami.