Automatyczny Serwis Telefoniczny Cloud.IVR
- Zapowiedzi głosowe Cloud.IVR – opis usługi
- Dla kogo usługa Cloud.IVR?
- Jak działają automatyczne zapowiedzi Cloud.IVR?
- Funkcjonalności Cloud.IVR
- Oferta na usługi komunikatów głosowych IVR
Cloud.IVR jest systemem indywidualnych zapowiedzi głosowych, dzięki któremu dzwoniący zostają automatycznie przekierowani do odpowiednich działów lub osób w firmie.
Cloud.IVR to zdefiniowane, indywidualne zapowiedzi głosowe oraz reguły postępowania.
Cloud.IVR nie wymaga żadnych instalacji u Klienta, a obsługę administracyjną zapewnia dostawca usługi.
Cloud.IVR umożliwia zdefiniowanie komunikatów i kierowanie połączeń wraz z warunkami (takimi jak zajętość, wyznaczone daty czy godziny) oraz generowanie statystyk ruchu dla poszczególnych wariantów wybieranych przez dzwoniących
Dla kogo usługa komunikatów głosowych IVR ?
System zapowiedzi głosowych Cloud.IVR jest rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy:
- chcą mieć możliwość obsługiwania większej ilości klientów – dzięki wielopoziomowemu systemowi zapowiedzi klienci zostają przekierowani od razu do odpowiedniego działu,
- chcą zoptymalizować procesy obsługi klienta – dzięki możliwości identyfikowania tematu rozmowy i kolejkowania połączeń,
- chcą wykreować odpowiedni wizerunek swojej firmy, a także wzmocnić jej prestiż i rozpoznawalność – dzięki jednemu, atrakcyjnemu numerowi infolinii, niezależnie od ilości oddziałów firmy,
- chcą mieć możliwość monitorowania i rejestrowania połączeń oraz nagrywania rozmów,
- chcą efektywniej wykorzystać zasoby własne firmy – dzięki możliwości kontrolowania pracowników,
- chcą mieć do dyspozycji elastyczny system w pełni dostosowany do swoich wymagań,
- poszukują nowych, bardziej innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych, odciążających ich od obowiązków związanych z utrzymywaniem zaplecza i sprzętu
Jak działają zapowiedzi głosowe Cloud.IVR ?

Funkcjonalności automatycznego serwisu telefonicznego Cloud.IVR
Funkcjonalność usługi automatycznego serwisu telefonicznego cloud.IVR jest na bieżąco rozbudowywana, aby w jak największym stopniu spełniała oczekiwania naszych Abonentów. Obecnie usługa ta posiada następujące funkcjonalności:
Obszar | Funkcjonalności |
---|---|
Scenariusz kierowania połączeń | • Indywidualny, wielopoziomowy system zapowiedzi głosowych • Kierowanie połączeń w zależności od daty i godziny, zajętości konsultantów oraz strefy numeracyjnej, z której wykonano połączenie • Procentowa dystrybucja wywołań na numery docelowe • Kolejkowanie połączeń według jednego z czterech algorytmów: • Kolejka liniowa – kierowanie połączeń na numery docelowe w określonej kolejności tych numerów • Kolejka losowa – losowy wybór konsultanta • Według liczby odebranych połączeń – w pierwszej kolejności połączenie jest kierowane do konsultanta mającego najmniej odebranych połączeń, następnie kolejność jest wyznaczana losowo • Dzwoń do wszystkich – jednoczesne wywołanie do wszystkich konsultantów • Blokowanie połączeń z sieci komórkowych Poczta głosowa |
Nadzór i kontrola konsultantów | • Nagrywanie oraz zapisywanie rozmów • Wgląd w raporty danych z przeprowadzanych połączeń (np. liczba wykonanych połączeń, zarejestrowane nagrania) • Bieżący monitoring pracy infolinii (ilość połączeń odebranych, nieodebranych, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem) |
Statystyki i raporty | • Ilość połączeń wykonanych na infolinię • Ilość połączeń obsłużonych • Ilość połączeń nieodebranych • Ilość rozłączeń przed połączeniem z kolejką konsultantów • Ilość połączeń wykonanych poza godzinami pracy infolinii • Minimalny, średni i maksymalny czas oczekiwania na połączenie z konsultantem • Minimalny, średni i maksymalny czas dokonania wyboru ścieżki przejścia |
Zarządzanie danymi | • Eksport danych do programów MS Excel lub arkusza kalkulacyjnego pakietu OpenOffice.org • Zapis nagrań na dysku komputer |
Pytania i konsultacje – zapytanie o ofertę
Usługa Automatycznego Serwisu Telefonicznego Cloud.IVR jest rozszerzeniem usługi wirtualnej centrali telefonicznej Cloud.PBX i może realizować wiele celów i funkcji. Zachęcamy do kontaktu z nami, co pozwoli na bliżenie Państwu funkcjonalności Cloud.IVR i przedstawienie oferty.
Zapewniamy możliwość bezpłatnego przetestowania usługi wirtualnej centrali telefonicznej oraz Automatycznego Serwisu Telefonicznego Cloud.IVR i zapoznania się w praktyce z jej zaletami i możliwościami.
Oferujemy także nagranie profesjonalnych zapowiedzi i komunikatów głosowych przez zawodowych lektorów.