Oprogramowanie do central SLICAN
Komunikator CTI

Najnowszy pakiet aplikacji Slican Komunikator CTI wspiera pracę zespołową i komunikację. Jest zbiorem intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu „wybierz i kliknij”. Aplikacje zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń.
[ Więcej o komunikatorze CTI… ]
ConsoleCTI

ConsoleCTI to przyjazny i wydajny system do obsługi masowego ruchu telefonicznego. Ze względu na swoje możliwości oprogramowanie ConsoleCTI znajdzie zastosowanie w dużych instytucjach z obsługą ruchu przez wielu kolsuntantów jednocześnie, centrach zarządzania, na stanowiskach dyspozytorskich i współczesnych sekretariatach.
[ Więcej o ConsoleCTI… ]
SenderSMS

W dobie smartfonów i telefonów komórkowych często wysyłamy dziesiątki, setki czy nawet tysiące SMS-ów. Powiadamianie pacjentów o wizytach, studentów o egzaminach czy klientów o promocjach to codzienność. SenderSMS ułatwia taką wysyłkę. Aplikacja służy do seryjnego wysyłania wiadomości SMS z wykorzystaniem serwerów SLICAN.
[ Więcej o SenderSMS… ]
Mobilny VoIP

Praca z dala od biurka stała się cechą charakterystyczną nie tylko handlowców. Co raz częściej także inni pracownicy muszą być dostępni w wielu miejscach, z dala od swoich biurek. Dzięki wykorzystaniu sieci WLAN (wewnętrzna sieć komputerowa LAN wykorzystująca komunikację radiową WiFi) możesz dostarczyć wygodne narzędzie komunikacji głosowej przy jednoczesnym obniżeniu wydatków na łączność. Możesz lepiej i pełniej wykorzystać do rozmów telefonicznych infrastrukturę, która już istnieje w Twoim przedsiębiorstwie.
[ Więcej o mobilnym VoIPie… ]
Infolinie API

Najnowsze Infolinie Slican INVENIO pozwalają zintegrować dane przesyłane do serwera Slican z danymi z zewnętrznej bazy danych. Połączenie tych dwóch źródeł informacji umożliwia pełniejsze wykorzystanie danych dostępnych z zewnętrznych aplikacji typu CRM oraz automatyzuje procesy w firmie, czy instytucji odciążając Twoich pracowników i przyspieszając obsługę klienta.
[ Więcej o infoliniach API… ]
Slican RecordMAN2

Aplikacja Slican RecordMAN przeznaczona jest do współpracy z systemem wbudowanego nagrywania rozmów EbdREC dla central telefonicznych Slican CXS-0424, CCT-1668 i MAC-6400. Składa się z „serwera”, który umożliwia pobieranie nagrań z zasobów centrali telefonicznej i zapisywanie ich kopii na dysku komputera w sieci lokalnej oraz „klienta” służącego do obsługi nagrań pobranych na lokalny komputer i wyświetlania szczegółowej historii połączenia oraz wyszukiwania konkretnych połączeń wg wielu kryteriów.
Aplikacja RecordMAN2 zapewnia obsługę:
Slican TouchCTI

Slican TouchCTI to nowoczesne narzędzie do obsługi, zarządzania i monitorowania przychodzącego ruchu telefonicznego wszędzie tam, gdzie niezbędna jest sprawna i wydajna łączność telefoniczna np. w centrach obsługi klienta, recepcjach itp. Dzięki funkcji touch-to-dial zarządzanie i monitorowanie połączeniami telefonicznymi, np. obsługiwanie telekonferencji jest łatwiejsze i znacznie szybsze! Aplikacja pracuje w środowisku central MAC-6400 i CXS-0424.
Możesz obejrzeć TouchCTI w działaniu, wystarczy kliknąć start
Slican PayMAN

Program Slican PayMAN umożliwia szybką analizę kosztów połączeń w recepcji hotelu, pensjonatu, szpitala lub w biurze administrującym akademikiem. Program ogranicza do niezbędnego minimum czynności związane z rozliczeniem połączeń telefonicznych gościa hotelowego – klienci mają zagwarantowaną wysoką jakość usług, obsługa recepcji ma narzędzie do bieżącej kontroli kosztów połączeń.
Cechy programu PayMAN:
• Szybka analiza online
• Zestawienie tabelaryczne
• Możliwość definiowania darmowych połączeń
• Kwota doładowania
• Możliwość definiowania limitów na połączenia
• Zdalne blokowanie i odblokowywanie telefonu
• Indywidualny PIN dla każdego użytkownika – operatora programu
• Raport dla jednego abonenta lub grupy abonentów
[ więcej o Slican PayMAN … .pdf ]
Integracja z systemami CRM i innymi aplikacjami – Driver TAPI

Indywidualny driver TAPI umożliwiający innym aplikacjom komunikowanie się z centralami telefonicznymi Slican przy pomocy protokołu TAPI.
Lepsza komunikacja z klientami firmy dzięki zintegrowanym rozwiązaniom teleinformatycznym i w efekcie wyższy poziom obsługi klienta to cele każdej nowoczesnej firmy.
Rozwiązania teleinformatyczne Slican dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z programami klasy CRM.
[ więcej o integracji Slican z oprogramowaniem … .pdf]
Slican MobilePhone

Usługa Slican MobilePhone w prosty i tani sposób pozwala stworzyć firmowe mobilne systemy łączności z wykorzystaniem telefonów komórkowych i innych, usprawniając porozumienie się pracowników w ramach organizacji niezależnie od miejsca ich aktualnego pobytu.
Cechy Slican MobilePhone:
- działa w sieci telefonów stacjonarnych, DECT, telefonów GSM
- dostępna dla abonenta Slican MobilePhone
- aktywowana przez administratora centrali
- uruchamiana przez użytkownika telefonu za pomocą kodu
- realizuje połączenia wychodzące niezależnie od uprawnień abonenta
- taryfikacja – zgodnie z tabelą ruchu wychodzącego
- pozwala na dalsze przekierowanie rozmowy
- połączenie przekazane prezentuje się numerem telefonu podstawowego
- funkcja Callback
Plugin dla MS Outlook

Plugin umożliwia zapisywanie rozmów w dzienniku, natychmiastową możliwość dodania numeru do kontaktów oraz wybieranie numerów bezpośrednio z książki telefonicznej programu Outlook.
Telefon CTI Slican

Slican Telefon CTI to profesjonalne narzędzie ułatwiające codzienną pracę na każdym stanowisku. Program instalowany dla komputerach użytkowników:
- pozwala na szybki dostęp do funkcji centrali telefonicznej (przekazywanie połączeń, konferencje itd.)
- informuje kto i z jakiego numeru dzwoni, prezentuje historię połączeń odebranych, wybranych numerów itp.
- umożliwia współpracę uczestników grup typu „Call Center” dzięki współdzielonej książce telefonicznej
- do kontaktów w książce telefonicznej mogą być dołączane notatki tekstowe i głosowe – element systemu CRM
- pozwala na korzystanie z 2 niezależnych książek telefonicznych – prywatnej i publicznej
- umożliwia utworzenie tzw. „czarnej listy” – pewne połączenia kierowane są na zaprogramowany numer, niezależnie od intencji dzwoniącego
- współpracuje z bazami danych w standardzie MS Access
- posiada otwarty interfejs API (protokół CTIP) dostępny dla innych aplikacji dowolnych producentów.
- umożliwia integracje z wieloma programami (np. Outlook) W poszerzonej wersji Slican TelefonCTI.plus dostępne jest nagrywanie rozmów i wysyłanie SMS-ów.
Slican BillingMAN

Program Slican BillingMAN jest aplikacją pracującą w środowisku Windows, której zadaniem jest rozliczanie połączeń telefonicznych dokonywanych za pośrednictwem centralki telefonicznej Slican. System BillingMAN pozwala na poprawne rozliczenie połączeń bez względu na to czy operator nalicza połączenia minutowo czy na podstawie liczby impulsów. Jednocześnie system wspomaga użytkownika w takich sytuacjach jak rozliczanie połączenia z marżą naliczaną za połączenie przez właściciela centrali oraz dla połączeń z opłatą wstępną.
BillingMAN.PLUS dodatkowo posiada moduł pozwalający na analizy graficzne i czytelne przedstawienie wyników. Informacje uzyskane za pomocą modułu Analizy dają odpowiedź na pytanie czy ruch telefoniczny w firmie jest prawidłowo zorganizowany i jakie ewentualnie należy przedsięwziąć środki, aby go usprawnić.
[ więcej o Slican BillingMAN … .pdf]
Oprogramowanie dla hoteli w centralach telefonicznych Slican

Centrale telefoniczne Slican współpracują z wieloma dostępnymi na rynku aplikacjami hotelowymi umożliwiając realizację licznych funkcji zarówno dla gości jak i obsługi. Są to m.in.:
- usługa budzenia (realizowana automatycznie)
- połączenia specjalne (nie podlegające taryfikacji)
- obsługa zamków elektronicznych, domofonów, bram parkingowych (realizowana przez recepcję lub obsługę hotelową za pomocą telefonu)
- meldunek indywidualny i grupowy (aktywacja telefonu lub grupy telefonów, ustawienie max. kwoty na połączenia
- zmiana pokoju – przemeldowanie gościa z zachowaniem numeru i rozliczeń
- wymeldowanie gościa (blokada telefonu, natychmiastowy rachunek indywidualny bądź grupowy wraz z billingiem połączeń)
- obsługa statusu pokoi (posprzątany, awaria itp.)
- obsługa barków w pokojach (barek full, do uzupełnienia itp.)
- nasłuch pomieszczeń hotelowych z opcją nagrywania
- interkom – system nagłaśniający i przywoławczy (wezwanie do magazynu, komunikat dla kuchni, pralni)
- kontakt z pracownikami mobilnymi (obsługa słuchawek DECT)
- funkcja INVENIO – system IVR do kierowania połączeń przychodzących
- wysyłanie wiadomości SMS do grup odbiorców bezpośrednio z centrali telefonicznej
- funkcje poczty głosowej
[ przykład rozwiązania Slican dla hoteli … .pdf]
[ przykładowe funkcje hotelowe … .pdf]