Oprogramowanie do central telefonicznych PLATAN
Agent – Nagrywanie rozmów
Systemy Platana – PBX Server Libra, IP PBX Server Proxima , IP PBX Server Proxima plus oraz centralka IP Prima i Prima nano oferują zintegrowane nagrywanie rozmów. Do ich obsługi – przeglądania, odsłuchiwania i zapisu nagrań przez uprawnione osoby służą aplikacje Agent 003 (do Libry i Proximy) oraz Agent 001 (do Primy).
Platan Agent 003 – zalety:
- pracuje w trybie serwer/klient, co oznacza, że nagrania z karty SD PBX Servera Libra lub microSD IP PBX Servera Proxima / Proxima plus zapisywane są na dysk komputera (HDD) z zainstalowanym oprogramowaniem Agent 003 Server. Nagrania mogą być odsłuchane strumieniowo lub pobrane z serwera poprzez stanowiska klienckie (Agent 003 Klient). Zapewnia to większe bezpieczeństwo (archiwum na dysku twardym) i szybszy dostęp do nagrań;
- dostęp z poziomu przeglądarki internetowej – oprogramowanie jest niezależne od posiadanego systemu operacyjnego i nie wymaga instalacji stanowisk klienckich;
- możliwość określenia czasu, po którym nagrania są kasowane, np. ze względu na politykę prywatności i wymogi RODO – NOWOŚĆ!
- wprowadza następujące typy użytkowników:
- Administratora (konfiguracja serwera, zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami, bez możliwości odsłuchiwania rozmów),
- Nadzorcy (odsłuchiwanie rozmów wielu użytkowników)
- Klienta (odsłuchiwanie rozmów jednego użytkownika).
Archiwizator
Oprogramowanie Platan Archiwizator [od ver. 2.00.xx] pracuje w systemie Windows i zastępuje wcześniejsze oprogramowanie Agent Archiwizator i Gateway Archiwizator.
Platan Archiwizator umożliwia automatyczne, zgodnie z ustawionym harmonogramem, pobieranie nagrywanych rozmów z:
- serwera Agent003,
- bezpośrednio z serwerów PBX Libra, Proxima plus i Proxima,
- bezpośrednio z bram VoIP Platan Gateway REC.
Na jednym stanowisku Archiwizatora można gromadzić nagrania z różnych lokalizacji i urządzeń. Kopie nagrań, pogrupowane w katalogach o automatycznie tworzonych nazwach rok_miesiąc, są zapisywane na wskazanym miejscu dysku HDD jako otwarte pliki wave, a nazwy plików jednoznacznie identyfikują nagraną rozmowę. Ze względów bezpieczeństwa można rozdzielić dostępy do listy nagrań i do samych plików z nagraniami.
Platan Video Softphone
Najprostszym sposobem skorzystania z opcji wideorozmów jest aplikacja Platan Video Softphone, dostępna w wersji na komputer (wersja licencjonowana) i system Android (beta, darmowa).
Aplikacja Platan Video Softphone współpracuje z serwerami Proxima, Proxima plus, Libra, a także centralami Prima i Prima nano (NOWOŚĆ!). To wirtualny telefon IP (softphone) wykorzystujący przekaz wideo w technologii bypass media. Aplikację Platan Video Softphone można wykorzystywać również jak zwykły softphone.
Naso CC – Call Center
System Naso CC to oprogramowanie klasy Call Center pozwalające na obsługę ruchu przychodzącego jak i wychodzącego. Naso CC pozwala na rozszerzenie funkcjonalności central telefonicznych Platan o funkcje typowe dla systemów Call center takie jak: zarządzanie ruchem, aplikacja agenta pozwalająca na logowanie oraz prezentację informacji o połączeniach, statystyki połączeń oraz pracy agentów. Naso CC pozwala na zintegrowanie istniejącej bazy klientów w celu ich identyfikacji przy prowadzeniu rozmów.
[ więcej o Naso CC … ]
Platan Call Monitor
Oprogramowanie Platan Call Monitor jest przeznaczone dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę (managerów).
Platan Call Monitor to idealne rozwiązanie m.in. dla:
- przychodni i laboratoriów medycznych,
- salonów sprzedaży samochodów,
- firm świadczących usługi doradcze, finansowe, pośrednictwa, ubezpieczeniowe,
- biur podróży,
- centrów obsługi klienta,
- start-upów.
Platan Click2Call
Jeśli:
- często dzwonisz na numery ze stron internetowych
- masz serwer Proxima, Proxima plus lub Libra oraz Platan CTI lub Platan Call Monitor
zainstaluj bezpłatny dodatek (rozszerzenie) do przeglądarek internetowych Platan Click2Call, aby prościej i szybciej dzwonić na numery publikowane w internecie.
Platan Hotel
Oprogramowanie pozwala:
- posiadać bieżącą informację o zajętości (gość zameldowany, wymeldowany) i dostępności (niedostępny tymczasowo, np. z powodu remontu) pokoi w obiekcie,
- łatwo rozliczać gości z wykonanych rozmów telefonicznych,
- zarządzać statusami pokoi (bieżący podgląd statusów, ich dowolne definiowanie, możliwość wydruku list prac do wykonania dla personelu sprzątającego),
- ustawiać gościom zamówione budzenia
Platan Hotel jest wbudowany w serwery PBX Proxima, Proxima plus i Libra, który realizuje funkcje związane z centralą.
Pozwala na obsługę obiektów liczących do 100 pokoi.
Platan CTI
Oprogramowanie Platan CTI (Computer Telephony Integration) jest instalowane na komputerach sieci LAN, z których jeden pełni funkcję Serwera CTI współpracującego z centralą telefoniczną. Użytkownicy podłączeni do sieci z zainstalowanym programem Klient CTI otrzymują informację o przychodzących połączeniach telefonicznych miejskich i wewnętrznych, mają również możliwość przesyłania krótkich wiadomości tekstowych między sobą.
Platan mAssistant
Aplikacja mAssistant sprawdza się gdy:
- korzystasz z funkcji Multi Phone i pod numerem wewnętrznym masz przypisany telefon komórkowy,
- pracujesz zdalnie,
- dyżurujesz pod smartfonem poza standardowymi godzinami pracy,
- chcesz zawsze wiedzieć, kto dzwonił na Twój wewnętrzny numer w centrali (i od kogo połączenie zostało do Ciebie przekierowane),
- chcesz oddzwaniać na nieodebrane połączenia, które zostały na smartfona skierowane przez centralę,
- chcesz ze smartfona wykonywać szybko połączenia wychodzące przez serwer PBX Platan,
- korzystasz ze smartfonu z systemem Android,
Platan Video Viewer
Aplikacja Platan Video Viewer została opracowana do współpracy z wideobramofonami IP Safe. Pozwala odbierać połączenia z wideobramofonów przez zwykłe telefony podłączone do centrali, podczas gdy obraz z kamery jest przekazywany na ekran komputera. Na ekranie dostępne są także przyciski, które służą do zdalnego sterowania urządzeniami elektrycznymi, np. elektrozamkami w bramach, furtkach, oświetleniem.
Oprogramowanie hotelowe dla central telefonicznych Platan
Centrale telefoniczne PLATAN wysyłają do programów hotelowych informacje o czasie i koszcie przeprowadzanych rozmów, współpracują również z systemami zarządzającymi recepcją i hotelem w zakresie funkcji przez nie oferowanych. Dotyczy to np.:
- wydruków rachunków indywidualnych i grupowych
- bieżącego nadzoru nad ilością przeprowadzonych rozmów
- informacji o statusie pokoi, np. stan barku, posprzątane
- odblokowywania i blokowania telefonów gości przy zameldowaniu i wymeldowaniu
- funkcji budzenia/przypominania o spotkaniu realizowanej przez gości bezpośrednio w centrali telefonicznej lub za pośrednictwem recepcji
Platan BilCent (oprogramowanie archiwalne)
W centrali telefonicznej rejestrowane są dane o połączeniach wychodzących, zaś ich przetworzenie i usystematyzowanie następuje w programie Platan BilCent (po transmisji danych do komputera). W centrali zapamiętywane są: numer abonenta inicjującego połączenie, numer abonenta zewnętrznego, godzina i data rozpoczęcia rozmowy oraz czas jej trwania, a w przypadku dostępności teletaksy – ilość odebranych impulsów. W programie Platan BilCent dokonywana jest taryfikacja, obliczanie kosztów rozmów, segregowanie. Dane te można przeglądać, drukować, selekcjonować i ponownie taryfikować – w dowolnym momencie.
Ositron TAPI (oprogramowanie archiwalne)
Sterownik Ositron TAPI opracowany został przez firmę Ositron w ścisłej współpracy z Biurem Konstrukcji firmy PLATAN.
Sterownik Ositron TAPI przeznaczony jest do central telefonicznych Platan Micra, Sigma, Optima i Delta. Umożliwia współpracę ww. central telefonicznych z aplikacjami zewnętrznymi obsługującymi standard TAPI np. Outlook’iem oraz programami firmy Ositron. Obsługuje dowolną ilość stanowisk. Sprzedawany jest w formie wielokrotności 5-stanowiskowych licencji.