Menu Zamknij

Centrala telefoniczna Platan Sigma


Ogólna charakterystyka centrali telefonicznej Platan Sigma

Nowoczesna cyfrowa centrala telefoniczna Platan Sigma IP PBX przeznaczona dla małych i średnich firm

Platan Sigma IP PBX jest nowoczesną cyfrową centralą telefoniczną przeznaczoną dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), zainteresowanych zaawansowanymi systemami telekomunikacyjnymi, wykorzystującymi korzyści płynące z integracji z sieciami komputerowymi i dodatkowym oprogramowaniem.

Konfiguracja centrali telefonicznej Platan Sigma

Wyposażenia miejskie

  • do 12 linii analogowych
  • do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
  • do 30 portów VoIP
  • do 6 kart GSM (nowość!)

Wyposażenia wewnętrzne

  • do 44 linii analogowych
  • do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol (w miejsce analogowych LW)
  • do 128 portów VoIP (nowość!)

*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny

Integracja z sieciami IP centrali telefonicznej Platan Sigma

  • karta Platan VoIP (opcja) – do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich) 
    • protokoły VoIP: SIP, IAX2
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM 
    • logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie 
    • 2 gniazda ethernet (WAN i LAN) 
    • wbudowany router 
       
  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN 
  • otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym 
  • zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN), 
  • współpraca z aparatami systemu IP DECT 
  •  możliwość zabudowy w szafie stojącej 19″ (wersja RACK) 
Centrala telefoniczna Platan Sigma w obudowie rack
Centrala telefoniczna Platan Sigma – obudowa RACK

Call center w centrali telefonicznej Platan Sigma

  • INFOLINIE – system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response – Ineraktywna Obsługa Głosowa), do 4,5h nagrań w standardzie!
  • grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu – UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru – ACD)
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
  • zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa (opcja) (od ver. 2.00) 
  • współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112

Zarządzanie kosztami w centrali telefonicznej Platan Sigma

  • rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 128 użytkowników centrali) 
  • optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu 
  • zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent 
  • kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów – wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR 
  • dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej 
  • kierowanie ruchu wychodzącego do sieci GSM przez karty GSM obsługujące do 6 kart SIM dowolnych operatorów