Menu Zamknij

Centralka telefoniczna Platan Prima


Ogólna charakterystyka centrali telefoniczej Platan Prima

Platan PRIMA - centralka telefoniczna dla małych firm i domów: sprzedaż, konfiguracja, serwis, instalacja, zaawansowane możliwości, oferta, ceny

Centrala Platan Prima to pierwsza tej klasy centralka z polem komutacyjnym IP, która umożliwia korzystanie z tanich rozmów w technologii VoIP, a dzięki zintegrowanym kartom GSM – również z rozmów i SMS-ów w sieciach komórkowych. Oferuje zaawansowane funkcje, jak nagrywanie rozmów, poczta głosowa oraz zdalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.

Idealna dla rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących od kilku do dwudziestu dwóch pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Plug & Talk – prosta w konfiguracji i użytkowaniu, gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

Konfiguracja centrali telefonicznej Platan PRIMA

Konfiguracja bazowa Platan PRIMA:

  • 4 kanały VoIP
  • 2 analogowe linie miejskie 
  • 6 analogowych linii wewnętrznych
  • 2 porty wewnętrzne VoIP
  • 2 uniwersalne sloty dla wyposażeń dodatkowych.

W każdym z dwóch slotów można zastosować dowolnie:

  • 1 analogową linię miejską
  • 2 analogowe linie wewnętrzne
  • 4 analogowe linie wewnętrzne
  • 1 łącze miejskie ISDN (2B+D)
  • 1 zintegrowaną kartę GSM

Niezależnie od konfiguracji sprzętowej dodatkowo można zastosować:

  • do 4 dodatkowych kanałów VoIP
  • do 6 dodatkowych portów wewnętrznych VoIP.

Wyróżniające cechy centralki Platan PRIMA

  • duża dowolność konfiguracji dzięki modułowej budowie z uniwersalnymi slotami
  • zintegrowany VoIP w wyposażeniu standardowym:
    • 4 kanały VoIP dla połączeń miejskich i wewnętrznych
    • możliwość rozbudowy o dodatkowe 4 kanały VoIP i prowadzenie do 8 jednoczesnych rozmów
    • możliwość stworzenia do 8 kont miejskich VoIP
    • 2 porty wewnętrzne VoIP
    • możliwość rozbudowy do 8 portów wewnętrznych VoIP i stosowania do 8 telefonów IP
    • protokół VoIP: SIP
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, GSM
  • tanie lub darmowe rozmowy do sieci komórkowej dzięki zintegrowanym kartom GSM; ułatwione wysyłanie i odbieranie sms-ów przy pomocy programu Platan CTI; wysyłanie automatycznych sms-ów o przekroczonym limicie darmowych minut lub restarcie centrali;
  • VEK (R) – Voipowy Eliminator Kosztów: 
    • dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP
    • funkcja LCR – wyboru najtańszej drogi połączeniowej
    • unikalna funkcja Call Through – dzwoń z komórki przez VoIP. Centralka automatycznie rozpoznaje wskazane numery komórkowe i przekierowuje je do sieci VoIP
Rozmowa przez VoIP
Call Through – dzięki Primie rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP
  • Plug & Talk czyli podłącz i rozmawiaj – centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi
  • Możliwość nagrywania rozmów wszystkich użytkowników, w tym nawet 10 jednocześnie (do 10 kanałów):
Aplikacja Agent 001
Aplikacja Agent 001 – zarządzanie rozmowami nagranymi w Primie
  • Prima Web Konfigurator – zarządzanie centralką przez przeglądarkę internetową:
Konfigurator Prima Web
Prima Web Konfigurator – zarządzanie Primą przez przeglądarkę internetową
  • Rejestracja połączeń wychodzących i przychodzących, taryfikacja rozmów poprzez aplikację Grosik
  • Zobacz, Kto Dzwoni – prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI
  • Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera):
Platan PRIMA - centralka telefoniczna dla małych firm i domów: sprzedaż, konfiguracja, serwis, instalacja, zaawansowane możliwości, oferta, ceny
Platan CTI – informacje o dzwoniącym, przyciski skróconego wybierania, historia połączeń, odsłuchiwanie wiadomości z poczty głosowej i wiele innych
  • Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa
  • Rejestracja połączeń z buforem w centrali
  • Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)
  • Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie

A do tego… wszystkie cechy nowoczesnej centrali telefonicznej:

Platan PRIMA - centralka telefoniczna dla małych firm i domów: sprzedaż, konfiguracja, serwis, instalacja, zaawansowane możliwości, oferta, ceny
Przykładowa organizacja ruchu telefonicznego w centrali Prima

Platan Prima to unikalna na skalę europejską centralka IP tej wielkości oferująca zintegrowane nagrywanie rozmów, pocztę głosową, taryfikację rozmów oraz obsługująca zarówno linie VoIP, analogowe, GSM, jak i ISDN.

Cennik centralki Platan Prima

Poniżej prezentowane ceny są cenami sugerowanymi (SRP) i nie uwzgledniają aktualnych promocji. Zapytaj o ofertę i negocjuj cenę !

Nazwa centralkiCena netto
Centralka telefoniczna Prima 2 LM + 6 LW950 PLN
Karta 1 linii GSM400 PLN
Karta 1 linii miejskiej analogowej150 PLN
Karta 1 linii ISDN (2B+D)350 PLN
Karta 4 linii wewnętrznych analogowych250 PLN
Karta 2 linii wewnętrznych analogowych150 PLN
Licencja na 1 kanał VoIP umożliwia uruchomienie do 8 kont miejskich VoIP 1)60 PLN
Licencja na 1 port wewnętrzny VoIP2)40 PLN
Licencja na kodek G.729a na 1 kanał50 PLN
Licencja na nagrywanie 2 kanałów – wymaga zastosowania karty SD200 PLN
Karta microSD 1GB Industrial dla nagrywania rozmów i poczty głosowej109 PLN
Miesięczny dostęp do platformy mojacentrala.pl umożliwiający świadczenie zdalnego serwisu IP Prima przez instalatorów firmy Platan.3)50 PLN
Roczny dostęp do platformy mojacentrala.pl umożliwiający świadczenie zdalnego serwisu IP Prima przez instalatorów firmy Platan.1)200 PLN
  1. do 8 kanałów dla kodeka G.711
  2. wymaga zastosowania licencji na kanały VoIP.
  3. zdalny dostęp do systemu telekomunikacyjnego wymaga pisemnej zgody właściciela systemu do przesyłania danych konfiguracyjnych i taryfikacyjnych przez ogólnodostępną sieć Internet.

LM – liczba linii miejskich, LW – liczba linii wewnętrznych, ISDN – łącze cyfrowe ISDN 2B+D

Podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT.