Menu Zamknij

Centrala Telefoniczna Platan Libra


Dowolna organizacja ruchu i kolejkowanie połączeń w Platan Libra

Nowe oprogramowanie PBX Servera Libra wprowadza rewolucyjne zmiany w organizacji ruchu przychodzącego. Dają one jeszcze większe możliwości sprawnej obsługi nawet intensywnego ruchu dzięki:

kolejkowaniu połączeń z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, z możliwością ustawienia max. liczby oczekujących osób i/lub czasu oczekiwania;
– wprowadzeniu praktycznie nieograniczonej liczby dowolnie definiowanych schematów dzwonienia w miejsce dotychczasowych infolinii, z możliwością włączania nagrywania rozmów na dowolnym poziomie;
– dowolnemu przełączaniu i przechodzeniu między schematami dzwonienia – teraz można przełączyć i pozostawić rozmówcę na dowolnym schemacie dzwonienia (infolinii), np. do innego działu, w którym rozmowy obsługiwane są przez inną grupę osób, z odrębnymi zapowiedziami i kolejkami;
limitowaniu kanałów rozmównych dla konkretnych wiązek linii miejskich z przeznaczeniem na ruch wychodzący i przychodzący (łącznie oraz na poszczególne schematy dzwonienia) – przy dużym obciążeniu ruchem przychodzącym, np. w przychodni lekarskiej z jednym łączem PRA, takie limitowanie pozwala na zapewnienie również wolnych kanałów dla wykonywania połączeń wychodzących;
rozbudowanym tablicom ACD (automatycznej dystrybucji ruchu) – 100 tablic i 1000 wpisów – pozwalającym na tworzenie „czarnych list” niepożądanych połączeń, automatyczne kierowanie różnego typu połączeń przychodzących do konkretnych grup lub osób, definiowanie numerów mających pierwszeństwo w kolejce, itp.
– wprowadzeniu Czasu na Notatkę – definiowalny czas przeznaczony dla osób odbierających telefony w ramach Grupy Wspólnego Wywołania na sporządzenie notatki po każdej przeprowadzonej rozmowy, wpisanie danych do bazy itp., w tym czasie nie będą do tej osoby kierowane kolejne wywołania;
profesjonalnym nagraniom zapowiedzi i informacji systemowych, w tym informacji o zajmowanym miejscu w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, a także miłym dla ucha melodiom, których czas odtwarzania automatycznie dopasowuje się do długości nagrania, z możliwością ich cyklicznego powtarzania.

Ogólna charakterystyka centrali telefonicznej Platan Libra

Platan PBX Server Libra: sprzedaż, konfiguracja, serwis, instalacja, zaawansowane możliwości, oferta, ceny

Centrala telefoniczna Platan PBX Server Libra to produkt najnowszej generacji, wykorzystujący technologię VoIP, przeznaczony dla firm liczących od kilkudziesięciu do kilkuset pracowników. Dwie jednostki połączone światłowodem zapewniają bezpieczeństwo pracy i pełną dowolność połączeń – w dowolnej technologii, z dowolnego typu telefonu, z dowolnym systemem operacyjnym.

PBX Servery Libra w wersji STD oraz RACK mogą być łączone w większe systemy obejmujące do 6 jednostek, które znacznie zwiększają możliwości samej centrali. Fizycznie zwiększamy wtedy ilość portów jak i slotów na karty rozszerzeń.

Konfiguracja centrali telefonicznej Platan Libra

PBX Server Libra może składać się z jednej lub nawet sześciu niezależnych jednostek. Jedna jednostka (Libra 120) obsługuje do 120 portów. W jednej jednostce jest do dyspozycji 15 uniwersalnych slotów.

Konfiguracja nierozbudowywalnej wersji serwera Libra (jednojednostkowa
Wyposażenia miejskie
• do 64 linii analogowych
• do 120 łączy ISDN BRA (2B+D)
• do 1 wyposażenia ISDN PRA (30B+D)
• do 74 kanałów VoIP (dla kodeka G.711)
• do 6 kart GSM

Wyposażenia wewnętrzne
• do 120 linii analogowych
do 32 cyfrowych portów systemowych (w miejsce LW)
do 200 portów VoIP 
Konfiguracja rozbudowywalnej wersji serwera Libra (wielojednostkowa
Wyposażenia miejskie
• do 64 linii analogowych
• do 128 łączy ISDN BRA (2B+D)
• do 8 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
• do 384 kanałów VoIP (dla kodeka G.711)
• do 16 kart GSM 

Wyposażenia wewnętrzne

• do 720 linii analogowych
• do 128 cyfrowych portów systemowych (w miejsce LW)
• do 1000 portów VoIP  

Uwaga! 
Jeśli wybierzemy wersję wielojednostkową istnieje możliwość dokupienia sterownika LIBRA-STEROWNIK_2.7, który:
– obsługuje 64 rozmowy jednocześnie
– umożlia obsługę do 1000 portów VoIP
– obsługuje 1 lub 2 jednostki
– posiada możliwość nagrywania do 30 rozmów jednocześnie
– poczta głosowa 30 godzin

Integracja z sieciami IP centrali telefonicznej Platan Libra

  • Zintegrowany VoIP – (opcja) – 1000 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 384 kont miejskich) 
    • protokoły VoIP: SIP 2.0 
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729, GSM
    • możliwość podłączenia do 6 kart VoIP64 (64 kanały VoIP każda)
    • obsługa transmisji faksów w standardzie T.38
  • Platan Intelligent Networking (PIN) – inteligentne sieciowanie przy wykorzystaniu łączy i kart VoIP: 
    • sieciowanie do pięciu serwerów Libra, niezależnie od typu obudowy
    • obsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym
    • możliwość wykorzystania do 60 kanałów VoIP dla zapewniania sprawnej łączności między serwerami
    • prostota wybierania numerów w ramach systemu
    • wykorzystanie funkcji serwera – przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.
  • interfejs Libra Web – do konfiguracji przez przeglądarkę internetową, praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej o środowisko Java 
  • galwaniczna separacja jednostek – szerokopasmowa komunikacja światłowodowa
  • niezależne systemy zasilania rezerwowego
  • unikalne panele przyłączy krosowych porządkujące okablowanie serwera
  • zintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie
  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI poprzez interfejs LAN
  • zarządzanie zdalne lub lokalne poprzez sieć ethernet
  • otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
  • współpraca z aparatami systemu IP DECT 
  • zabudowa w szafie RACK 19″ (jedna jednostka – RACK 4U) 
  • obsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym
  • zdalny dostęp poprzez modem ISDN, wbudowany modem analogowy oraz program offline LibraPC
  • możliwość współpracy z aplikacjami zewnętrznymi wykorzystującymi do komunikacji interfejs TAPI dzięki sterownikowi Platan TAPI Service Provider
Libra Web i aplikacja Grosik
Libra Web i aplikacja Grosik

Call center w serwerze Libra

  • INFOLINIE – system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response – Ineraktywna Obsługa Głosowa), do 1h nagrań w standardzie!
  • nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową
  • wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów na kartach SD wraz z aplikacją Agent 002
  • Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
    – równomierna dystrybucja ruchu – UCD,
    – połączenia wg specjalizacji,
    – połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego – ACD
    – przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty.
  • zintegrowana wewnętrzna, 25-kanałowa Poczta Głosowa (możliwość pozostawiania wiadomości nawet przez 25 osób jednocześnie)
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych

Automatyczna dystrybucja ruchu i Infolinie w PBX Server Libra
Automatyczna dystrybucja ruchu i Infolinie w PBX Server Libra

PZK – Program Zarządzania Kosztami

  • aplikacja Grosik – indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych
  • Strefa Użytkownika – Twoje ustawienia online, dostępne przez przeglądarkę internetową:
    – historia połączeń
    – stan zalogowania do grup wspólnego wywołania GWW
    – ustawione przeniesienia rozmów na numery wewnętrzne lub miejskie (bezwarunkowe, gdy nie odbiera przez określony czas, gdy zajęty)
    – status Poczty Głosowej (aktywna/nieaktywna, ilość nowych i wszystkich wiadomości, limit wiadomości)
    – podręczna pomoc
  • VEK – Voipowy Eliminator Kosztów:
    – dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kart
    – unikalna funkcja Call Through – dzwoń z komórki przez VoIP
  • zintegrowany GSM – dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM
  • system 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych
  • system restrykcji – ograniczanie niepożądanych połączeń
  • do 1000 abonentów wirtualnych
  • funkcja ARS/LCR – automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej
Okno Strefy Użytkownika w PBX Server Libra
Okno Strefy Użytkownika w PBX Server Libra

Cennik centrali telefonicznej Platan Libra

Poniżej prezentowane ceny są cenami sugerowanymi (SRP) i nie uwzgledniają aktualnych promocji. Zapytaj o ofertę i negocjuj cenę!

Nazwy podzespołów PBX servera LIBRACena netto
Jednostka bazowa PBX Servera Libra wersja RACK – obudowa, zasilacz, procesor, plater – 15 slotów, bez możliwości rozbudowy o kolejne jednostki1 300 PLN
Jednostka bazowa PBX Servera Libra STD wersja wisząca – obudowa, zasilacz, procesor, plater –15 slotów, bez możliwości rozbudowy o kolejne jednostki1 400 PLN
Jednostka bazowa PBX Servera Libra wersja RACK – obudowa, zasilacz, procesor, plater – 15 slotów, z możliwością rozbudowy do 6 jednostek1 500 PLN
Jednostka bazowa PBX Servera Libra STD wersja wisząca – obudowa, zasilacz, procesor, plater –15 slotów, z możliwością rozbudowy do 6 jednostek1 600 PLN
Sterownik 1: 
– gwarantowana obsługa 32 rozmów jednocześnie
– możliwość obsługi do 200 portów VoIP
– możliwość uruchomienia do 10 kanałów VoIP
– obsługa 1 jednostki
– możliwość nagrywania do 16 rozmów jednocześnie
– poczta głosowa – 1 godzina
250 PLN
Sterownik 2:
– gwarantowana obsługa 48 rozmów jednocześnie
– możliwość obsługi do 200 portów VoIP
– możliwość uruchomienia do 10 kanałów VoIP
– obsługa 1 lub 2 jednostek
– możliwość nagrywania 16 rozmów jednocześnie
– poczta głosowa – 1 godzina
350 PLN
Sterownik 2.7:
gwarantowana obsługa do 128 rozmów jednocześnie
możliwość obsługi do 1000 portów VoIP
obsługa VoIP wymaga zastosowania karty VoIP64
obsługa 1 lub 2 jednostek
możliwość nagrywania do 30 rozmów jednocześnie
poczta głosowa 30 godzin
1 000
PLN
Sterownik 3:
– gwarantowana obsługa 64 rozmów jednocześnie
– możliwość obsługi do 1000 portów VoIP
– obsługa VoIP wymaga zastosowania karty VoIP64
– obsługa 1,2 lub 3 
– możliwość nagrywania 16 rozmów jednocześnie
– poczta głosowa – 30 godzin
1 000 PLN
Sterownik 4:
– bezblokadowe pole komutacyjne
– możliwość obsługi do 1000 portów VoIP
– obsługa VoIP wymaga zastosowania karty VoIP64
– obsługa 1, 2, 3 lub 4 jednostek
– możliwość nagrywania 16 rozmów jednocześnie
– poczta głosowa – 30 godzin
2 000 PLN
Sterownik 5:
– bezblokadowe pole komutacyjne
– możliwość obsługi do 1000 portów VoIP
– obsługa VoIP wymaga zastosowania karty VoIP64  
– obsługa 1, 2, 3, 4 lub 5 jednostek
– możliwość nagrywania 16 rozmów jednocześnie
– poczta głosowa – 30 godzin
5 000 PLN
Sterownik 6:
– bezblokadowe pole komutacyjne
– możliwość obsługi do 1000 portów VoIP
– obsługa VoIP wymaga zastosowania karty VoIP64  
– obsługa 1, 2, 3, 4, 5 lub 6 jednostek
– możliwość nagrywania 16 rozmów jednocześnie
– poczta głosowa 30 godzin
7 000 PLN
Karta 4 wyposażeń wewnętrznych analogowych350 PLN
Karta 8 wyposażeń wewnętrznych analogowych600 PLN
Karta 4 wyposażeń jednoparowych cyfrowych systemowych aparatów i konsol z serii KX-DT3xx, KX-T76xx 1)500 PLN
Karta 8 wyposażeń jednoparowych cyfrowych systemowych aparatów i konsol z serii KX-DT3xx, KX-T76xx 1)900 PLN
Karta 2 wyposażeń linii miejskich analogowych300 PLN
Karta 6 wyposażeń linii miejskich analogowych600 PLN
Karta 1 wyposażenia ISDN PRA (30B+D)2 900 PLN
Karta 2 wyposażeń ISDN BRA (2B+D)600 PLN
Karta 4 wyposażeń ISDN BRA (2B+D)1 000 PLN
Karta 8 wyposażeń ISDN BRA (2B+D)2 000 PLN
Karta 1 wyposażenia GSM2)650 PLN
Karta 2 wyposażenia GSM2)1 100 PLN
Karta 3 wyposażenia GSM2)1 650 PLN
Karta 4 wyposażenia GSM2)2 100 PLN
Karta VoIP umożliwiająca obsługę do 64 kanałów750 PLN
Karta sterowania do 8 urządzeniami zewnętrznymi, do 8 czujników, 2 wyjścia audio (np. dla systemów radiowęzłowych) i 1 wejście audio. Do sterowania urządzeniami zewnętrznymi wymagany adapter z przekaźnikami.400 PLN
Adapter do sterowania 4 urządzeniami zewnętrznymi150 PLN
Panel zasilania rezerwowego dla 1 jednostki LIBRA wymaga zastosowania 2 akumulatorów 12V 7Ah wersja RACK640 PLN
Panel zasilania rezerwowego dla 2 jednostek LIBRA wymaga zastosowania 4 akumulatorów 12V 7Ah wersja RACK990 PLN
Moduł zasilania rezerwowego dla PBX Servera LIBRA STD – wersja wisząca. Wymaga zastosowania 2 akumulatorów 12V 7Ah500 PLN
  1. w serwerze LIBRA można zamontować maksymalnie 128 cyfrowe porty systemowe , nie więcej niż 32 porty w ramach jednej jednostki (w miejsce analogowych LW).
  2. w serwerze LIBRA można zamontować maksymalnie 16 wyposażeń GSM, nie więcej niż 5 wyposażeń w ramach jednej jednostki
  3. przy sprzedaży detalicznej pobiera się dodatkowo 35 zł opłaty depozytowej zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 2009
Licencje i karty pamięciCena netto
Licencja na kolejkowanie rozmów590 PLN
Licencja na 2 kanały VoIP zawiera licencje na konta miejskie VoIP1)150 PLN
Licencja na 2 porty wewnętrzne VoIP2)100 PLN
Licencja na 2 porty wewnętrzne VoIP audio i wideo250 PLN
Licencja na kodek G.729a na 1 kanał50 PLN
Pakiet startowy licencji na nagrywanie 2 kanałów wraz z oprogramowaniem Agent 003 (serwer + 1 stanowisko Administrator + 1 stanowisko Nadzorca) wymaga zastosowania karty S350 PLN
Licencja na nagrywanie dla 1 kanału150 PLN
Licencja na jedno stanowisko Klient do odsłuchu nagrań z serwera Agent 00350 PLN
Licencja na jedno stanowisko Nadzorca do odsłuchu nagrań z serwera Agent 003150 PLN
Licencja na dodatkowe stanowisko Admin do konfiguracji serwera Agent 00350 PLN
Karta pamięci microSD 4GB Industrialdla nagrywania rozmów i poczty głosowej109 PLN
Serwer do aplikacji Platan, HDD 500 GB, Intel Atom Dual-Core, 1,86GHz, SODIMM DDR3 4096 MB1 550 PLN
Miesięczny dostęp do platformy mojacentrala.pl umożliwiający świadczenie zdalnego serwisu pogwarancyjnego IP PBX Servera Proxima przez instalatorów firmy Platan. 3)100 PLN
Roczny dostęp do platformy mojacentrala.pl umożliwiający świadczenie zdalnego serwisu pogwarancyjnego IP PBX Servera Proxima przez instalatorów firmy Platan. 3)300 PLN
Przedłużenie gwarancji do 48 miesięcy15% wartości systemu
  1. do 64 kanałów dla kodeka G.711 na karcie VoIP, do 10 kanałów dla kodeka G.711 na procesorze.
  2. wymaga zastosowania licencji na kanały VoIP.
  3. Zdalny dostęp do systemu telekomunikacyjnego wymaga pisemnej zgody właściciela systemu do przesyłania danych konfiguracyjnych i taryfikacyjnych przez ogólnodostępną sieć Internet. Wzór zgody można pobrać ze strony producenta.

W jednej jednostce Platan LIBRA możliwe jest wykorzytanie 15 slotów. Przy zastosowaniu odpowiedniego sterownika mozliwe jest rozbudowanie centrali Platan Libra do 4 jednostek (60 slotów).

Podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT.

Oferujemy korzystne warunki leasingu – proste i przejrzyste procedury, szybka decyzja.
Dowiedz się więcej.