Menu Zamknij

Centralka telefoniczna Datera Call-eX


Ogólna charakterystyka serwera telekomunikacyjnego Datera Call-eX

Wybierz odpowiednią wersję

Ogólna charakterystyka serwera telekomunikacyjnego Datera Mini-eX

Stworzyliśmy cztery wersje serwera w zależności od ilości użytkowników. Standardowe trzy: Call-eX S80 (do 80 użytkowników), Call-eX M160 (do 160), Call-eX L320 (do 320) oraz serwer IP dla wymagających – Call-eX PRO, konfigurowany zgodnie z indywidualnymi potrzebami nabywcy. Zakup mniejszego serwera nie wyklucza jego rozbudowy w przyszłości, wraz z rozwojem przedsiębiorstwa i zatrudnieniem większej liczby osób.

Unified Communication

Ogólna charakterystyka serwera telekomunikacyjnego Datera Mini-eX

W jednym urządzeniu zintegrowane zostały wszystkie narzędzia dla efektywnej komunikacji w firmie. Obok funkcjonalności dostępnych w tradycyjnej centrali telefonicznej – zorganizujesz wirtualną konferencję dla wybranych użytkowników, zbudujesz profesjonalne Call Center, stworzysz zapowiedzi głosowe (IVR), nagrasz rozmowy (Voicemail), wyślesz i odbierzesz faksy i wiele innych możliwości. Do systemu możesz podłączyć wielu dowolnych operatorów telekomunikacyjnych, w tym operatorów analogowych, a także VoIP czy GSM. Unified Communication umożliwi Twojej firmie maksymalne wykorzystanie zasobów oraz przyczyni się do redukcji kosztów związanych z utrzymaniem, modyfikacją czy serwisem jednego urządzenia.

Inteligentny system

Ogólna charakterystyka serwera telekomunikacyjnego Datera Mini-eX

Funkcjonalność LCR (Least Cost Routing) umożliwia ustawienie automatycznego kierowania połączeń wychodzących przez różnych operatorów, w taki sposób by jego koszt był jak najniższy. Inteligentna konfiguracja ścieżek ruchu telekomunikacyjnego, a w tym zastosowanie rozwiązania VoIP obniżyć koszty połączeń nawet o 60%. Dzięki możliwości podłączenia interfejsów ISDN od operatora tradycyjnego, migracja do VoIP może odbywać się płynnie, bez rewolucyjnych zmian w infrastrukturze. Jeśli nieoczekiwanie, z przyczyn losowych wystąpią błędy po stronie wybranego operatora, system automatycznie zmieni drogę połączenia (failover route). W efekcie Twoja firma otrzymuje niezawodny, efektywny i oszczędny system.

Gwarancja bezpieczeństwa

Ogólna charakterystyka serwera telekomunikacyjnego Datera Mini-eX

Każdy nasz serwer IP podłączony jest do zaawansowanego systemu monitoringu. W przypadku ewentualnych nieprawidłowości w jego działaniu, nasz zespół inżynierów otrzymuje alert i potrafi w ciągu kilku minut zdiagnozować problem i podjąć próbę jego naprawy. Bezpieczeństwo podnosi szereg narzędzi dostępnych dla uprawnionych użytkowników Twojej firmy tj. blokowanie połączeń na określone numery, określanie limitów dla wybranych kont, bieżący dostęp do informacji o stanie sieci, bilingi połączeń i wykaz kosztów. Przedsiębiorstwa, dla których priorytetem jest 100% niezawodność, mogą skorzystać z dodatkowego wsparcia do serwera – DATERA Call-eX SAFE, który aktywuje się w ciągu kilku sekund w przypadku awarii serwera podstawowego.

Elastyczność i skalowalność

Ogólna charakterystyka serwera telekomunikacyjnego Datera Mini-eX

Wysoka mobilność i dynamika rozwoju przedsiębiorstw były inspiracją do stworzenia elastycznego serwera telekomunikacyjnego. Budowa modułowa pozwala na idealne dopasowanie systemu do specyfiki działalności danej firmy, a w miarę jego ewolucji możliwa jest rozbudowa o kolejne moduły. Spójny, prosty w konfiguracji, centralnie zarządzany system, gwarantuje łatwe odtworzenie funkcjonalności podczas zmian lokalizacji oddziałów lub budowy nowych. Uniwersalne rozwiązanie sprzętowe (serwery klasy PC/Rack) sprawiają, że instalacja i integracja serwera IP DATERA Call-eX nie wymaga istotnych zmian w infrastrukturze. W ciągu jednego dnia można wdrożyć i skonfigurować serwer dla średniego przedsiębiorstwa.

Prosta konfiguracja i zarządzanie

Oprogramowanie Platan: BilCent, CTI, Ositron TAPI, oprogramowanie dla hoteli

Serwer IP został tak zaprojektowany, aby mogła go skonfigurować i administrować osoba nie posiadająca wiedzy technicznej. Dzięki temu uprawnieni użytkownicy mogą dokonać zmian w infrastrukturze za pomocą przejrzystego panelu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej np. dodawać i usuwać użytkowników, konfigurować telefony i usługi, zarządzać numeracją i uprawnieniami dostępu. DATERA Call-eX doskonale sprawdzi się także w roli archiwizatora dokumentów (poczta głosowa – Voicemail, faksy – Virtual Fax, nagrane połączenia – Call Recorder itp.) dostępnego dla każdego oddziału z dowolnej lokalizacji. System można monitorować z dowolnej lokalizacji, na bieżąco generować billingi i nadzorować koszty połączeń.

Sprawdzony i doceniony przez rynek

Oprogramowanie Platan: BilCent, CTI, Ositron TAPI, oprogramowanie dla hoteli

Rynek telekomunikacyjny dostrzegł wielokrotnie serwer IP DATERA Call-eX jako jedno z najciekawszych dostępnych rozwiązań IP PBX. Ostatnie wyróżnienie zdobył w kategorii „Produkt roku 2010 – rozwiązania stacjonarne”, w prestiżowym konkursie o Złote Anteny Świata Telekomunikacji. Serwer cieszy się uznaniem przedsiębiorców. Kontaktując się z takimi firmami jak: Sephora Polska Sp. z o.o., NOMI S.A., DSV Road Sp. z o.o., PURE Health & Fitness Sp. z o.o. usłyszysz zapowiedzi głosowe (IVR) działające w oparciu o serwer telekomunikacyjny DATERA Call-eX. Dzwoniąc do Masterlease Polska i Metalzbyt Sp. z o.o., dzięki systemowi usługowemu Call Center DATERA Call-eX zostaniesz skierowany do odpowiedniego konsultanta, a gdy wszyscy będą zajęci dowiesz się, którą z kolei osobą jesteś w kolejce.


Wyróżniające funkcje serwera telekomunikacyjnego Datera Call-eX

Ogólne:

  • możliwość zastosowania w każdej infrastrukturze opartej o protokół IP jako serwera telekomunikacyjnego podstawowego
  • możliwość zastosowania w każdej infrastrukturze opartej o protokół IP jako serwera wspierającego obecny system telekomunikacyjny
  • budowa modularna – serwer IP w pełni skalowalny
  • aktualizacje systemu do nowszych wersji kilka razu do roku
  • łatwość rozbudowy systemu (brak konieczności rozbudowy sprzętowej)

Obsługa połączeń przychodzących:

  • możliwość kierowania połączenia jednocześnie do wielu użytkowników (zdefiniować można dowolną liczbę grup konsultantów)
  • zapowiedzi głosowe dowolnie skonfigurowane (wielopoziomowa struktura)
  • odtwarzanie muzyki podczas oczekiwania na połączenie (zawieszenia rozmowy)
  • przejmowanie połączeń za pomocą prostej konfiguracji klawiszy telefonu 
  • rejestracja połączeń – wychodzących, przychodzących i wewnętrznych (billingi generowane na bieżąco w panelu www)

Obsługa połączeń wychodzących:

  • ukrywanie numeru dla połączeń wychodzących
  • prezentacja dowolnym numerem dla połączeń wychodzących
  • rejestracja połączeń – wychodzących, przychodzących i wewnętrznych (billingi generowane na bieżąco w panelu www)

Redukcja kosztów:

  • wybór najtańszej drogi połączenia dokonywany automatycznie z pośród dostępnych operatorów (LCR)
  • blokowanie połączeń na wybrane numery, lub grupy wybranych numerów
  • blokowanie połączeń na określone destynacje połączeń
  • możliwość wykonywania połączeń tylko na numery wewnętrzne
  • taryfikacja połączeń (możliwość nadania limitów kredytowych na poszczególne konta użytkowników)

Numeracja:

  • możliwość przypisania nieograniczonej liczby numerów wewnętrznych
  • możliwość przypisania nieograniczonej liczby numerów zewnętrznych

Funkcje użytkownika:

  • funkcja sekretarska BLF (Busy Lamp Field) – bieżąca informacja o dostępności poszczególnych użytkowników, pozwala na szybką weryfikację statusu numerów wewnętrznych i łączenie z aktywnymi numerami
  • DND (Do not Disturb) – aktywowana z poziomu klawiatury telefonu, uniemożliwia nawiązanie połączenia z danym użytkownikiem
  • przełączanie po numerach wewnętrznych
  • dostęp do profilu użytkownika z poziomu panelu WWW (billing połączeń użytkownika etc.)
  • możliwość nawiązania połączenia z listy kontaktów w komputerze np. z programu Outlook
  • wyświetlanie nadawcy i odbiorcy dla połączeń przekierowanych i przejętych
  • możliwość prezentacji numerem biurowym z dowolnej lokalizacji (np. w przypadku, gdy konsultant pracuje w domu)
  • zawieszenie połączenia, wznowienie
  • sygnalizacja nieodczytanych wiadomości w poczcie głosowej z poziomu telefonu

Panel administracyjny:

  • panel w języku polskim
  • zarządzanie serwerem IP z dowolnego miejsca za pomocą przeglądarki internetowej
  • tworzenie, konfiguracja kont
  • import listy kontaktów z .csv
  • automatyczna konfiguracja i zarządzanie terminalami (telefony, bramki etc.)
  • usuwanie i dodawanie użytkowników, numerów etc.
  • konfiguracja modułów usługowych
  • przeglądanie raportów z poziomu panelu i eksport do pliku .csv
  • monitoring systemu, statystyki (dotyczące połączeń oraz serwera)
  • baza wiedzy i pomocy w panelu

Niezawodność:

  • tworzenie zdalnych kopii zapasowych
  • automatyczna zmiana ścieżki połączenia w przypadku, gdy jeden z operatorów telekomunikacyjnych ma awarię (Failover Route)
  • Backup konfiguracji na dołączony klucz USB, zapewnia odtworzenie systemu w każdej chwili w dowolnej lokalizacji

Opcjonalne moduły:

  • poczta głosowa
  • wielostronne połączenia konferencyjne (jednocześnie do 50 osób)
  • nagrywanie połączeń (wszystkich lub wybranych)
  • taryfikacja kosztów połączeń dostępna na bieżąco z poziomu przeglądarki internetowej
  • biuro obsługi klienta (wielopoziomowe)
  • wysyłanie i odbieranie faksów (PDF)
  • połączenia alarmowe, powiadomienia grupowe

Współpraca z urządzeniami i aplikacjami:

  • integracja z zewnętrznym oprogramowaniem (API)
  • współpraca z telefonami m.in. Linksys, Yealink, Grandstream, Gigaset, SNOM, Polycom, NOKIA
  • współpraca z aplikacjami softphone m.in. Xlite, Zoiper, Fring

Moduły serwera telekomunikacyjnego Datera Call-eX

Music On Hold

muzyka na czekanie

Wgraj dowolny plik muzyczny na serwer IP DATERA Mini-eX, a będzie on odtwarzany osobom dzwoniącym do Twojej firmy podczas zawieszenia rozmowy lub transferu połączenia.

Call Pickup

przechwytywanie połączeń

Dzięki Call Pickup możesz na swoim telefonie przechwytywać połączenia, przychodzące na telefony Twoich współpracowników, których np. obecnie nie ma przy swoich stanowiskach. Przechwytywanie rozmowy odbywa się prostą kombinacją klawiszy na telefonie. Wystarczy, że gdy usłyszysz dźwięk dzwonka telefonu w biurze, wciśniesz z klawiatury swojego telefonu przyciski (domyślnie) *8 i podniesiesz słuchawkę. Możliwość klasyfikacji pracowników do różnych grup gwarantuje, że tylko uprawnione osoby będą mogły przechwycić połączenia. 

IVR

interaktywna obsługa klienta

Stwórz powitalne zapowiedzi dla Twoich Klientów i kieruj ich do odpowiednich konsultantów. Dzięki temu skrócisz czas obsługi Twojego Klienta. Klient z klawiatury telefonu może dokonać wyboru tematu rozmowy lub innych przedstawionych opcji. Zakres możliwości tworzenia drzew zapowiedzi jest tak szeroki, że każda firma może wykreować własną niepowtarzalną strategię oraz później dowolnie ją modyfikować. Komunikaty możesz różnicować w zależności od pory dnia lub personalizować względem np. stref numeracyjnych. Dzwoniącego z woj. pomorskiego zaproś na spotkanie do Gdańska, klientów z woj. mazowieckiego poinformuj o godzinach pracy biura w Warszawie, a obcokrajowców powitaj w języku angielskim. Moduł IVR może zastąpić tradycyjnych konsultantów. Mniej pracowników to mniej kosztów dla Firmy. Tak skonstruowany system usługowy może udzielać informacji Twoim Klientom 24h na dobę i 7 dni w tygodniu. 

Hunt Group

grupy jednoczesnych połączeń

Dzięki modułowi Hunt Group każde połączenie przychodzące do Twojej Firmy może być skierowane jednocześnie do wielu użytkowników. Rozmowę przechwytuje osoba, która pierwsza odebrała połączenie. W systemie możesz zdefiniować kilka dowolnych grup konsultantów.

VoiceMail

poczta głosowa

Pozwól Twoim Klientom zostawiać wiadomości na poczcie głosowej, zawsze wtedy gdy nie możesz odebrać telefonu. Nagranie głosowe natychmiast zostanie przesłane w formacie mp3 na Twoją skrzynkę e-mail.

Call Recorder

nagrywanie rozmów

Działalność Twojej Firmy opiera się w dużej mierze o telefoniczną obsługę klienta? Nagrywaj zatem wszystkie lub wybrane rozmowy przychodzące i wychodzące do serwera IP Twojej Firmy. Nagrywanie można uruchomić w każdym momencie rozmowy z poziomu telefonu. Call Recorder jest doskonałym narzędziem nadzoru pracy Twoich konsultantów. Pozwoli Ci sprawdzić jak Twoi konsultanci prowadzą dialog z Klientami. Materiał z przeprowadzonych rozmów możesz wykorzystać również do przeszkolenia nowych pracowników. Nagrania stanowią nieocenioną pomoc w rozstrzyganiu nieporozumień pomiędzy Twoimi pracownikami a Klientami. Archiwizowane są w formacie mp3 i dostępne w panelu administracyjnym na stronie internetowej.

Conference Rooms

pokoje konferencyjne

W każdej Firmie istnieje potrzeba organizacji spotkań zarządu, pracowników, klientów, kooperantów. Jeśli Twoja Firma ma kilka oddziałów w całej Polsce lub na świecie, wiesz jak ciężko zebrać wszystkich w jednym miejscu. Już teraz nie musisz być w tym samym miejscu z Twoimi rozmówcami by nawiązać z nimi dyskusję. Wystarczy, że podasz im numer telefonu, na który mają zadzwonić. Jednocześnie możesz rozmawiać nawet z 50 osobami.

Intercom

połączenia interkomowe

Przekazuj ważne komunikaty wybranej grupie pracowników za pomocą usługi Intercom. Twój komunikat zostanie na żywo odtworzony przez zestawy głośnomówiące w telefonach pracowników. Interkom sprawdza się doskonale jako system alarmowy, dzięki któremu możesz poinformować w jednej chwili swoich pracowników o zagrożeniu.

Virtual Fax

wirtualne faksy

Wysyłaj i odbieraj faksy w formie PDF za pomocą swojej skrzynki mailowej. Nie musisz już korzystać z maszyny faksowej. Zdefiniuj wzór faksu, wpisz numer, rozpocznij wysyłanie, a na końcu system wyświetli raport z przeprowadzonej kampanii. Virtual Fax pozwoli Ci również realizować masową wysyłkę tj. wysyłać faksy do wielu odbiorców jednocześnie.

Call Rating

rozliczanie połączeń

Zacznij kontrolować koszty telekomunikacyjne w swojej firmie. Zobacz kto, ile i gdzie dzwoni. Dbasz o budżet? Ustal limity połączeń dla swoich pracowników. Szczegółowe raporty pomogą Ci zarządzać obszarem telekomunikacyjnym w Firmie.

Call Center

telefoniczna obsługa klientów

Z usługą Call Center w serwerze IP DATERA Mini-eX możesz zbudować profesjonalną telefoniczną obsługę klientów. Definiowanie wielopoziomowych drzew zapowiedzi pozwoli Ci zbudować BOK spotykany w największych korporacjach. Oprócz zaawansowanych systemów kolejkowania rozmów, łączenia z konsultantami, zbudowaliśmy innowacyjny system do monitorowania i koordynowania pracy całego Call Center. Dzięki niemu w czasie rzeczywistym możesz obserwować ile w każdej minucie jest połączeń oczekujących, do kogo najczęściej próbują dodzwonić się Twoi Klienci, gdzie są kierowani, ile czasu trwają połączenia, ile nie zostało odebranych, a kto zrezygnował etc.