Menu Zamknij

Oferta szyta na miarę poprzez analizę potrzeb klienta


Bazując na naszym doświadczeniu wiemy, że często zdarza się sytuacja, kiedy klienci znają cel, który chcą osiągnąć (np. redukcję wydatków telefonicznych lub billingowanie/śledzenie połączeń przychodzących, integracja teleinformatyczna wielu oddziałów firmy), lecz nie wiedzą jakich środków użyć, by ten cel zrealizować (brak gotowych rozwiązań na rynku). Przeważnie też nie zdają sobie sprawy z dodatkowych korzyści i możliwości sprzętu, który zakupują. Wychodzimy temu na przeciw poznając potrzeby klienta i analizując zebrane informacje, doradzamy najlepsze, sprawdzone przez nas rozwiązania. Wskazujemy możliwości sprzętu ułatwiające pracę i wpływające na wzrost wydajności oraz zwiększające wygodę. Nie sprzedajemy „na siłę” sprzętu naszych partnerów, lecz starannie go wybieramy z szerokiej oferty rozwiązań na rynku. Staramy się bazować na sprzęcie modułowym, który w razie potrzeby może być szybko rozbudowany, jeśli wzrosną potrzeby klienta.

Wielokrotnie stosujemy rozwiązania „pod klucz”, zapewniając realizację całego systemu teleinformatycznego: od analizy potrzeb, poprzez projekt, dostawę urządzeń wraz z ich instalacją i konfiguracją, wdrożenie systemu, szkolenie użytkowników, aż po późniejsze wsparcie i serwis.

Proponujemy bezpłatne spotkanie konsultacyjne połączone ze wstępną analizą potrzeb i orientacyjną wyceną projektu! Zapraszamy do kontaktu.

Oferta Promtel: analiza potrzeb, audyt, serwis central telefonicznych

Promtel Telecom dokładnie poznaje potrzeby swoich klientów, aby móc polecić najlepiej dopasowane rozwiązanie